doneer je haar aan stichting Haarwensen!

Ben ik de enige die hier onheil achter zoekt? Zulke dingen roepen ze ook in Azie, maar inplaats daarvan word 't haar verkocht om vervolgens weer heel duur te worden doorverkocht aan particulieren als extensions o.i.d.

Goed doel, maar ik ga mijn haar er echt niet afknippen ofzo…

Azie is wel ff een heel ander land dan Nederland he…
Bij deze stichting wordt het echt goed gebruikt allemaal.

eh ja niet dus.
sorry.

sorry wel goeie actie hoor maar, ik ga mn mooie haartjes er niet afknippen hoor ;o

goeie actie maar kom helaas niet aan de 25 cm haha

Aah dat had ik eerder moeten weten, heb vorige week mijn lange haar eraf geknipt en heb nu een agyness deyn kapsel…
Voor de volgende keer zal ik het onthouden, maar dat duurt nog wel ff xD

Leuke actie, ik zou het wel doen, maar woon in België, is daar een oplossing voor? (a’) is er zoiets in België?

Zeker een goede actie!
Heel misschien doe ik wel mee als ik heel lang haar heb, het is een keertje tot net boven mijn oren afgeknipt en nu, 2 1/2 jaar later [zonder te knippen, alleen puntjes af en toe] komt het net over mijn schouders… Mijn haar groeit zooo ontzettend sloom :l.

Goede actie, maar ik doe het toch niet ;3

goede actie!

Goeie actie,

me nicht heeft ook haar haren gedoneerd voor iets … ik weet niet volgensmij voor kanker.

zoveel haar heb ik niet.
maar mijn zusje heeft het vorig jaar wel gedaan, 32 centimeter diep rood haar =D

Ik laat het er voor groeien, maar het schiet niet echt op x]

oud topic?

Nu hou ik teveel van m’n lange haar maar als ik op kamers ga , dan laat ik waarschijnlijk een bob knippen. En dan zal ik het zeker doneren.

Goede actie, maar ga het nu niet doen.

Mijn haar groeit echt superlangzaam, dat ga ik niet afknippen, ben al jaren aan het sparen.
Ennn mijn haar heeft 3 verschillende kleuren door een verfbeurt die later verkleurd is door de zon [exclusief uitgroei] dus dat ziet er misschien wel raar uit bij een pruik :’]
Maar ik heb wel respect voor mensen die dit doen.

Mijn haar is goud waard (voor mij dan) dus nee ik haal het er NIET af.

Mijn haar is goud waard (voor mij dan) dus nee ik haal het er NIET af.

Oud topic maarja :stuck_out_tongue:
Mijn zusje heeft een tijdje geleden haar haren laten knippen. Ze had heel lang haar, bijna tot haar kont en het is nu tot haar schouders. Dat haar gaat ze ook opsturen daarvoor, ik vind het een hele goede organisatie!