doneer je haar aan stichting Haarwensen!

hee meiden!!

omdat zoveel meiden nu lang haar hebben wil ik ze allemaal een super goede tip geven! doneer je haar!
(aan stichting Haarwensen, zoals de titel al zei : P)
Ze maken pruiken van gedoneerd haar (minimaal 25 cm!)
deze pruiken worden aan kinderen gegeven die door ziekte/chemo’s kaal worden. Doordat haar gedoneerd wordt (door ons) kunnen deze kinderen (t/m 18 jaar) gratis een pruik krijgen zodat ze zich niet altijd ziek hoeven te voelen!

Ik heb zelf ook pas mijn haar gedoneerd en ookal heb ik liever lang haar, heb ik nog geen moment spijt gehad!!
bij mij groeit het zo weer aan en ik heb iemand heel blij kunnen maken!

dus ben je van plan je haar kort te knippen?
denk aan stichting haarwensen :slightly_smiling_face:
(hihii alsof het een reclamespotje is)

hier is de link voor meer info!
www.stichtinghaarwensen.nl

(ik wist niet goed in welke catogorie ik dit moest plaatsen…)

<3

heel goed!

Ik vind het een heel goed initiatief!
Maar ik las ook dat heel veel haar wat gedoneerd word (meer dan de helft) uiteindelijk toch niet geschikt word bevonden voor een pruik, dus dat ze er dan niets meer mee doen.

Wat een goede actie!
alleen ben ik net zo blij met mijn lange haar…
en kort haar ziet er niet uit bij mij.

Niet dat ik weet…
maar er zijn voorwaarden waar het haar aan moet voldoen, er er zijn vast wel mensen die haar opsturen terwijl het niet lang genoeg is,
(of bijvoorbeeld laagjes hebben, dus de onderste laag is 25 cm en de rest veel korter)

voorwaarden:

• lengte haar minimaal 25cm
  • alle haarkleuren zijn goed
  • het haar het liefst gevlochten opsturen
  • de leeftijd van het haar maakt niet uit: haar blijft altijd goed!

Anders weet ik het ook niet ; )
maar je zou het natuurlijk altijd kunnen vragen via de mail.
(toen ik een keer een mailtje stuurde reageerden ze heel snel!)

Ik ga morgen naar de kapper, maar mijn hele haar is ongeveer 30 cm lang, en ik wil graag niet kaal zijn, anders heb ik straks zelf een pruik nodig… ;] Het is wel echt een goede actie.

hihi, bij mij ook niet :stuck_out_tongue:
maar ik had het nog nooit kort gehad
(nou behalfe dan toen het nog moest groeien :stuck_out_tongue:
en ik moest het toch een keer proberen…)

maar ik snap je helemaal hoor!

Goed initiatief, maar ik hou teveel van mn lange haar, sorry. En als er 25 cm vanaf gaat is dat wel heelveel en kort haar staat niet bij mij.

wat een goede stichting!
toevallig heeft mijn zusje laatst haar hele staat eraf laten knippen… dat hebben we hier in een fotolijstje!
maar ik mag het opsturen! ah ik vind het echt goed!

Echt heel tof!
Had ik eerder moeten weten, heb niet zo super lang geleden mijn haar van echt lang naar boblijn geknipt.

Idd heel erg goed!! Ik heb alleen zelf amper 25 cm haar volgens mij en om mezelf hiervoor nou kaal te scheren… maar als het gegroeit is doe ik het misschien wel!

Goed idee. Ik zou het doen. Het kan mij echt weinig schelen hoelang het is. Probleem is echter dat ik nu de 25 cm niet haal.

goeie actie!

ik vind het een heel goed initiatief, maar mijn haar is daar ten eerste nog te kort voor en ten tweede droom ik van langer haar dusjaa…

als ik dat doe valt het alsnog tot me schouders maar ik ben te blij met me haar dus sorry

goeie actie!

Mijn moeder heeft dat lang geleden gedaan, ze had haar tot iets onder dr kont, en toen heeft ze het laten afknippen tot iets onder haar oren, iets van 80 cm ging er vanaf, dat heeft ze gedoneert.

ghehe (:

Oooh dit wil ik ook heel graag doen,
ben alleen bang dat mijn haar nét niet lang genoeg is…
Maar ik ga sowieso iets doen voor de kankerstichting (kwf-kankerbestrijding), ik probeer bij te dragen, een buurman en familievriend van mij is namelijk ontzettend ziek van kanker en heeft niet lang meer en ik wil een verschil maken!

Aah mn nichtje heeft dat gedaan.
Zo schattig ze is 7 ofzo en had heel lang haar en toen ineens had ze een bob (: