Done

.

Plan je zoiets dan…?

Bij mij was er niks ongemakkelijks aan.

Een maand is trouwens super kort.

ach man, wat een onzin.
Ik had na een maand al seks en het verschilt gewoon per persoon. Dat jij dat te kort vindt, betekent niet dat het gelijk fout is.

Ik zou t ook eng vinden hoor!

Zelf heb ik nog nooit een vriendje gehad, dus kan mijn ervaring niet delen :stuck_out_tongue:
Maar t lijkt me dat nu jullie t gepland hebben, dat de drempel heel hoog ligt.

Ik zou zoiets nooit plannen eigenlijk, wat is er met spontaniteit gebeurd?

Bij mij was het heel fijn, maar dat was dus niet gepland en het gebeurde gewoon.

Haha, de eerste keer dat mijn vriend en ik samen douchten was de ochtend nadat we het hadden gedaan en hij was gekomen. xD Ik vond het best awkward, maar inderdaad, lekker spontaan. Ik vind niet dat je moet afspreken om te gaan douchen en elkaar te gaan bekijken, die dingen moeten gewoon spontaan gebeuren, als je beiden gepassioneerd bent en niet dat je zit te stressen voor douchen…

(En nee, ik ben geen troll, ik heb net dit account aangemaakt voor een andere, nogal awkward vraag die ik liever even anoniem doe haha)

was kei vet

Raar dat zulke dingen “gepland” worden… maar iedereen zn ding zeker? :stuck_out_tongue:
Bij mij gebeurde het altijd spontaan, leuk om te doen, het bespaart ook wat water :stuck_out_tongue:

Ik zou niet voor het eerst met elkaar douchen als je elkaar nog niet naakt gezien hebt, eigenlijk. Ontdek dat eerst elkaars lichaam op bed en ga dan douchen. Ik weet niet.

Douchen*
Hoe moeilijk is Nederlands?

Onze eerste keer douchen herinner ik me nog heel goed. Was toen ik 17 was (mijn vriend 19) en was na onze eerste keer seks. Was inderdaad de eerste keer dat we elkaar volledig naakt zagen in het licht, want de rest was tot dan toe altijd in het (schemer)donker. Was dus wel spannend, maar misschien minder spannend dan dat je het nog niet hebt gedaan. Verder heerlijk om elkaar lekker te wassen en af te drogen. :upside_down_face: