Donderdag beugel eruit!

Sorry, als dit verkeerd overkomt of als het tegen de regels is heb ik geen bezwaar als je het verwijderd.
maar ik moest kwijt dat;
donderdag gaat me beugel eruit die ik al veeeeeeel telang heb . ! :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

YEEEEEH! Da’s zo fijn, die van mij mog er in de 4e uit! Wat een heerlijke dag.

Haha. Naja ik heb m al dat ik naar de tweede ging , en ben nu 17, (was ook wel eenbeetje mn eigenschuld*niet op komen dagen bij afspraken e.d (A) )
Maar ik ben zoooooo blij
En me vriend zal ook blij zijn denk ik , alleen krijgt hij het pas in het weekend te zien, ik hoop dat hij niet hier kijkt, anders is de verrassing verpest :pensive:

Hahaha, wel leuk als verassing!

Als je je topic gewoon netjes laat verwijderen mag je hoor :slightly_smiling_face:

gefeliciteeerd!

Gefeliciteerd!!
De mijne zijn nog aan’t aandoen ):I meeaann… ik heb al de brackets en zo’n spinnenbeugel of hoe heet die nu weer… en vandaag kirjg ik nog de rest ): Gelukkig is ht maar voor een jaar en half of zelfs minder :'D

Lucky you!

leuk! ik mag ook bijna me beugel eruit 22 sept. en heb hem een half year gehad… en ik ben nu 13.

ooh vet. het is zooo fijn als 'ie eruit gaat, dan is het echt ontzettend glad opeens. echt heel raar.

aaarghh ik ben jarloers !! :stuck_out_tongue:

ja idd

gefeliciteerd!!
mijne gaat er 5 oktober uittt:D:D

gefeliciteerd! ^^

die van mij gaat er 28 oktober uit.

Gefeliciteerd!
die van mij is er al iets van 3 jaar uit, en ik had m nog niet eens een jaar :blush:

yay Gefeliciteerd :grinning:!
Ik heb nu 5 maanden een beugel en ik zou er 2 jaar over doen maar hij zegt dat ik erg voor op schema lig en dat ik de 2 jaar lang niet haal dus ik ben ook al super blij :grin:

Gefeliciteerd :grinning:
ik ben zo jaloers :open_mouth: de mijne zit er al 2,5 jaar in en over 2 maandjes mag hij eruit!
Nog even doorbijten dus!

Gefeliciteerd joh !
Ik krijg mn beugel de dag nadat die van jou druit is…
Nietecht veel zin in

:grinning::D:D
dat is idd echt leuk!

Haha, zoiets hoorde ik dus al van een vriendin, Dat zij der beugel deruit had zat ze de hele tijd haar lip over der tanden te doen, en haar tong erlangs gaan enzo … :stuck_out_tongue: Zag er best wel grappig uit hoe ze dat voordeed … xD nu maar hopen dat ik niet zo raar ga doen xD
Voor de mensen die zeggen dat k geluk heb, succes ermee nog !

MAAR IK BEN ZOOO BLIJ :grinning: En kan niet wachten tot ik de reactie van me vriend zie, want die kent me alleen maar met beugel xD Leerde hem kennen nadat me beugel erin was :stuck_out_tongue:
x

lang leve 't nooit hoeven hebben van een beugel(A)