Domtoren Utrecht.

UTRECHT – De politie, brandweer en ambulance-personeel werden vanmiddag rond 14.00 uur opgeroepen om hulpverlening te verlenen op het Domplein, onder de Domtoren in Utrecht. Er zou een persoon van de toren zijn gesprongen, maar het is nog volstrekt onduidelijk wat de toedracht van het voorval is.

Persoon van Domtoren gesprongen
Ook de identiteit van de persoon is onbekend. De politie heeft gemeld dat het inderdaad gaat om een persoon die van de Domtoren is gesprongen of gevallen. Het zou gaan om een zelfdoding, waardoor er geen verdere uitspraken kunnen worden gedaan. De laatste keer dat er iemand van de Domtoren sprong, was in 2009.

Het is echt heel erg, pff. Dat doe je toch niet ?
Leuk voor die gids, de toeristen & de mensen die beneden stonden :S

Tja, het is uiteraard wel triest nieuws; maar helaas springen er iedere dag mensen hun dood tegemoet.

Ja bah, ik woon er echt heel dichtbij, en al die sirenes enzo bah :s

welke krant heb je dit van? of nieuwssite van welke krant?
over zelfmoord mogen kranten en nieuwsbronnen niet schrijven

Dit mogen ze dus wel ivm vrijheid van drukpers

^Alleen mogen ze niet in details gaan.

Klopt. Op het nieuws zeiden ze ook dat er dus een zelfmoordactie was gedaan vanaf de Domtoren, maar dat ze verder geen meldingen over mochten maken.

Ik hoef verder ook niet te weten waarom iemand zoiets doet. Bah echt naar als je daar in de buurt bent.

Pff, ik hoor het de hele tijd nu. Eerst bij mij op school, toen nog iemand van een andere school, toen nog iemand, en nu deze weer :frowning_face: