domste verhaal ooitt !

Ik las een literatuur boek en kreeg meteen inspiratie [dat is niet egt positief denk ik]

Laat ik het even kort samen vatten. Mijn leven was kut. Ik werd gepest op school. Ik zag er wel redelijk hetzelfde uit als de rest, maar toch was ik anders. Ik voelde me als een dikke grasspriet, tussen allemaal normale, dunne grassprieten. Nee, ik ben helemaal niet dik, ik praat gewoon graag in metaforen. Sommige mensen beschrijven mij als raar, ik vind het gewoon een wasbeer in een wasmachine ipv. in het vuilnis. Snap je ?
Nee waarschijnlijk niet. Niemand snapt me, dat maakt mij denk ik ook zo raar. Thuis is het al net zo vervelend als op school, ik ben enigskind. Noujaa soortvan dan. Ik ben het enige kind thuis dat echt van mijn moeder is.Mijn moeder is…tjuaa niemand weet hoe je haar kan beschrijven. Soms komt ze gewoon thuis met een kind in haar auto. En als ik dan vraag waar ze dat kind vandaan heeft gehaald (ik weet zeker dat ze niet geadopteerd zijn) haalt ze haar schouders op en gaat koken. Want koken, dat kan ze wel. Niet dat ze het leuk vind, dat is namelijk iets heel anders. Dat is ook de reden dat we elke dag mcdonalds eten en soms subway. Dankzij haar heb ik wel mijn kijk op mensen. Als ik sommige mensen zie denk ik aan eten. Een knappe jongen is bijvoorbeeld een broodje hamburger, lekker met ketchup maar toch verrassend als je bij de augurk komt. Mijn leven stinkt (en nee dat komt niet alleen door de zure melk die dagelijks “vers” in mijn beker zit). Ik denk vaak aan zelfmoor plegen. Ik weet zelfs zeker dat ik dat ooit ga doen. Miscchien wel morgen ?
Ik vraag me alleen af, zal ik van een rots springen of zal ik veel gif slikken ?
vertel het me maar…

oke, jullie denken nu waarsch., WTF>?! maar dit is dus een soortvan samenvatting van mij literatuur boek…
dat boek was egt dom. Ik heb er wel mijn eigen twist aan gegeven, haha !
sorry dat ik jullie tijd heb verspild met jullie dit te laten lezen. Ik heb het ook maar geschreven omdat…ik me verveel ofzo ?
don’t blame me.
xoxo

idd tijdverspilling WTF:p

hu

dit is weird… :")

Just in case.

ik vond het eigenlijk best grappig…
Weer eens iets andrs, dan die standaard liefdesverhalen…

Pleeg geen zelfmoord. Oké?

haha dankje je,

Haha zou wel droog zijn als ze bij het volgende stukje zelfmoordpleegt. end of story :slightly_smiling_face:

Ik vond hem best wel heel erg goed en grappig,
Maar gaat dit over jezelf?

het was teminste leuke typverspiling ;p

OW is dit een verhaal? Ik dacht jou uhm… Levensverhaal xD

ik snap niet helemaal wat je bedoellig is…

Het is een verhaal denk ik