Domste blunder ooit

Post hier je blunders

Toen ik in de brugklas zat liep ik is door de aula, en een grote zesde klasser liep (expres) veel te hard tegen me aan. Waardoor ik met dit geluid ‘UUUUEEERRRGGG’ door de aula vloog! Iedereen zat me echt stom aan te kijken haha schaam.

keihard tegen de deurpost lopen, vervolgens keihard AUUUUUUUUUUU roepen door de klas terwijl iedereen naar me keek.

Poeh… ik heb er zoveel.

‘Oooh, ik heb d’r nummer niet. Ik sms wel even!’

Een van de zovelen, haha

En ohja, die keer dat ik achter het espresso potje bleef haken en vervolgens echt de hele keuken onder de koffie lag was ook wel erg grappig.

Ik knuffelde een vreemde vrouw omdat ik dacht dat ze mn moeder was.

Heb ik ook een keer gedaan, ik schaamde me dood, haha.

Ik liep net perongeluk (ik had hem echt niet gezien) tegen een zonnescherm op, midden op een vol schoolplein, gelukkig hebben niet veel mensen het gezien.
Er waren wel een paar honderd mensen op het plein omdat het pauze was. Leuk, op mijn eerste schooldag na de vakantie.

Hm. Een keer naar liepen we naar gym. Ik liep achteruit en botste tegen een vuilnisbak, die, samen met mij, bijna omviel. :stuck_out_tongue:

Ik zat een x op een bureau stoel en mijn vriendin ook dus ik d8 ik geef een duw tege er stoel aan, was even vergeten dat mijn stoel niet zo goed meer kon rijden, dus mijn stoel viel achterover en toen viel ik tegen de vuilnisbak aan die bijna op me viel hahahah

Pff ZOVEEL. Wat ik me wel direct kan bedenken, en toen was ik nog klein (als in rond de 10 ofzo), dat ik een keer de sloot in ben gefietst :cold_sweat: Echt toen iedereen onderweg was naar huis enzo dus iedereen heeft t gezien haha. Er was wel een ouder buurmeisje die daar ook toevallig fietste en die heeft mij heel lief naar huis gebracht want ik was een beetje over de zeik :cold_sweat:

In een doolhof naar iemand toe willen rennne. En. Keihard tegen het glas aanknallen

Een deur waar duidelijk duwen op staat en dan als een gek gaan trekken aan de deur

Bij de drukste trap van school met leswisselingen met je trui aan de leuning blijven haken en niet meer loskomen en iedereen je aankijkt van wtf doe jij

Jaa ik ben. Nog al blunderig :flushed:

Keihard van de trap afvallen in een strand tent terwijl iedereen me aan kijkt.

En ik was een keer in een cafe met wat vrienden, en ze hadden daar ook van die gok automaten. 2 vrienden van me waren weg, en ik dacht dat ik ze dus bij die gok automaten zag staan. Helemaal dronken rende ik er naartoe en schreeuwde ik: OMG MAG IK OOK EEN KEER DRUKKEN! IK BRENG GELUK =D

Waren het 2 hele andere jongens, alleen dezelfde kleur tshirt aan… Toen ben ik heel sloom achteruit gelopen =’) Heb me nog nooit zo erg geschaamd haha.

Elke dag wel tegen iets aan lopen :beer:
Elke dag wel iets omgooien (vandaag mijn beker met chocomel over me gekiept) :hammer:
Tegen fiets aanlopen op het schoolplein en toen viel er een heel rijtje fietsen om alsof het domino stenen waren :cold_sweat:

En nog veeeeeel meer.

Bij mn oma chocomel over het toetsenbord heen laten vallen, hield mn oma het toetsenbord ondersteboven en daar kwam de halve beker chocomel uit, maar hij doet t nog ! :slightly_smiling_face:

tegelijk zeggen dat ik met mijn pas en kaart wil betalen dus ik zeg zo heel droog: “ik wil met mijn PAARD betalen”. ik hoorde het mezelf zeggen en vond het erg grappig. jammer dat de cassiere het niet doorhad :’)

verder echt mn domste blunder weet ik niet, maar dat vond ik ook wel een beetje een blunder.

Oh en ik had ook een keer dat ik chocomelk pakte, maar hij was al eerder open geweest. Dus ik ging hem schudden maar had mijn vinger niet op het nipje gelegd. FLATSJ chocomelk over de witte muren heen =’) Ik kon er wel om lachen, mijn vader niet xD