Domme vraag :$

hey meiden,
ik draag op school altijd broeken en normale kleding maar bij uitgaan en buiten school draag ik ook wel graag rokken :stuck_out_tongue: maar ik voel me al snel onzeker qua kleding… ik moet nog een beetje experimenteren en zo, en ik had eigenlijk een simpele vraag; is een minirok met hoge hakken te gewaagd? dan heb ik het over hakken van zo`n 9/10 cm.
eerlijk antwoord graag :slightly_smiling_face: je ziet het natuurlijk in reclames en zo maar vroeg me af of jullie het dan voor gewoon op straat enzo ook oke vinden?

hmm als je op die hakke kunt lopen vind ik het niet echt gewaagd, maar ik had wel hakke van een paar centimeter kleiner genome;)

oke :slightly_smiling_face: ja kan goed lopen op hakken en heb ook wel lagere maar ik vind hoge hakken altijd het mooist en heb zo`n mooie hoge hakken gewoon! :stuck_out_tongue:

Ik vind dat het er van af hangt, welk soort rokje dat je aanhebt.
Doe dit aub niet met zo’n kort Jeansrokje, dat komt best hoerig over (persoonlijke mening) .
Maar onder een leuke zomerrok (die niet te kort is) gaat het heel goed :wink:
x

ik zou willen dat ik op hakken kon lopen, maar ik vermoord mn voeten der mee :frowning_face: als ik het kon had ik het zeker gedaan! Zeker doen hoor! als jij der maar prettig bij voelt eigenlijk

als je alleen maar broeken draagt normaal zou ik dat niet meteen doen …
Ik zou toch eerst beginnen met lagere hakken of een wat langer rokje…
of met een legging onder het rokje?
Ikzelf kan ook wel op hakken lopen en heb dr ook veel *trots* haha maar ik durf zelf nooit echt met een rokje en dan zo’n hoge hakken naar buiten te gaan … dus draag t met een legging en/of lagere schoenen

Ik vind het té gewaagd bij het uitgaan, omdat mannen dan meteen verkeerde dingen denken.
Ook op school zou ik het niet doen, maar da’s omdat dat bij mij op school verboden is, en niemand zoiets draagt op onze school.
Maar voor gewoon te gaan shoppen of met vriendinnen af te spreken en zo vind ik het wel mooi.
Je moet het natuurlijk goed combineren, zodat het niet sletterig lijkt.

Als je snel onzeker onzeker bent, zou ik het eerst proberen aan te doen als je bijvoorbeeld boodschappen gaat doen, om er aan te wennen. Want anders zit je straks de hele tijd aan je kleding, en feest je niet lekker

wat voor hakken zijn het? naaldhakken?

ligt eraan hoe de hakken eruit zien, en het ligt er ook aan hoe kort het rokje is, het rokje moet in ieder geval niet té kort zijn als je zulke hogen hakken aantrekt :slightly_smiling_face: en idd geen kort jeansrokje dat vind ik persoonlijk ook wat hoerig overkomen
heb je dr anders misschien een foto van? dat is veel makkelijker oordelen!

[i]Hangt van de rok af en ook hoe je 'm combineert (dus niet nog een keer met een naveltruitje of een topje met spaghettibandjes (jeweetwel van die hele dunne), maar met een leuk deftig truitje en een vestje, of een blazertje ofzo. En ook zoals HoiYiHeartAttack zegt, GEEN jeansrokje. Want dan is het ook echt ordinair & goedkoop en hoerig. En kort en kort zijn 2, dus een rokje met formaat hele brede riem b[/b] is niet hetzelfde als een rokje dat bv 10 centimeten boven je knieën komt.

En zorg ervoor datje op je hakken kan lopen, anders komt het ook gefaked/raar/weetikveel over.

O en nog een hele belangrijke : straal zelfvertrouwen uit! Anders vóél je gewoon dater iets niet klopt aan je look.
[/i]

nou om een jeans rokje gaat het in ieder geval niet want daar hou ik zelf helemaal niet van, maar ik zal eens een foto neerzetten. ik stel gewoon een setje samen waarvan ik denk dat kan wel en dan oordelen jullie maar :stuck_out_tongue:

nou de foto`s zijn behoorlijk wazig geworden :s heb er toch maar eentje van uitgezocht … als ie te wazig is zeg t maar :stuck_out_tongue:
ow ja en ik hou gewoon veel van zwart zo kleed ik me dus altijd ^^ maar het gaat me er dus gewoon om of jullie het té vinden of niet

http://img14.imageshack.us/img14/8076/foto1fio.jpg

be honest :slightly_smiling_face:

Ik vind het een beetje te zwart, sorry.
Maar absoluut NIET hoerig!
x

beetje hoerig miss, maar het kan opzich wel.

Ik vind het iets te, ik zou voor een iets langer kleedje/rokje gaan.
Maar ik ben sowieso al geen fan van korte rokjes met hakken. :slightly_smiling_face:

Ik vind het niet te hoerig, maar een zwarte panty zou beter zijn dan zo’n ‘doorschijnende’, denk ik

Ik zou die riem niet doen, maar voor de rest kan het wel. :slightly_smiling_face:

ik vind 't er saai uitzien, maargoed verder ja 't kan wel alleen zorg wel dat je zelfvertrouwen uitstraalt en je het er zelf ook helemaal mee eens bent, aangezien je zegt dat je onzeker over je kleding bent :sunglasses: