Domme vraag over laptop?

Ik heb een nieuwe laptop nodig helaas, en ik wil geen 2e handse via marktplaats want ik ben veelste bang dat er mee geknoeid is of iets. Welk merk raden jullie aan, en welk type etc? Max 400 euro! (:

Ik wil heb wel een paar eisen:
De kleur moet wit zijn, en wifi natuurlijk en er moet Sims 3 op kunnen.

Thanks girls.

Ik raad Apple aan, afgezien van de prijs. :frowning_face:

Ik denk dat je beter naar een telecom winkel kan gaan en daar je vragen stellen en eisen noemen.
Wel zijn er volgens mij wat sites waar je je eisen kan aanvinken en dan komen de opties in een rijtje te staan zodat je ze kan vergelijken.

Ik wil 'm online bestellen! (:

Ik heb voordat ik deze Mac had, 6 jaar gedaan met een Packard Bell (toen die tijd was hij 350 euro) dus die is zeker aan te raden! :slightly_smiling_face:

Ohja, zijn er nog laptops te koop met windows 7? Ik zie ze alleen maar met windows 8 :’)

Dan kun je nog wel naar een winkel gaan en daar vragen? En uiteindelijk online kopen.

Dat dacht ik ook ja.

Klopt haha! Maar ik dacht, vraag het eerst hier!

O haha, verder heb ik eigenlijk vrij weinig verstand van laptops. Misschien kan je op google reviews lezen van laptops?

Naja, ik zou gewoon naar een winkel gaan ipv op een meisjesforum vragen. :’)

Dat zou ik eigenlijk ook doen. Zij kunnen in de winkel ook kijken naar jouw eisen in een laptop en daar een laptop bij zoeken in jouw budget. Je kan er altijd langs gaan, want je zit dan toch niet meteen aan een laptop vast als je naar een winkel gaat.

Als je sims 3 op de laptop wil doen ben je wel meer kwijt dan 400 euro. Een goede videokaart is een vereiste, en de meeste laptops onder de 400 bevatten Intel HD graphics. Tenzij je tevreden bent met baggere graphics en wat lag in het spel. Al zeker met alle uitbreidingen zou ik toch een laptop nemen met minimaal Intel HD graphics 4000, en zelfs dat is nog niet aan te raden.

Geloof me. 80% van de mensen die in zo’n winkel staan hebben echt 0% verstand van hardware onderdelen in een laptop. :’)

Dan blijft er nog steeds 20% over die het wel weet. :’)
Je moet inderdaad niet een mediamarkt inlopen en een 17jarig kindje vragen of hij even kan helpen met het uitzoeken van een laptop. Er zijn genoeg mensen die wel verstand hebben van laptops.

ik heb een Packard Bell TJ66 die aan de buitenkant soort donkerblauw-zwart is & aan de binnenkant wit! :grinning: ooit gekregen voor mn verjaardag & sinterklaas dus ik denk dat het wel rond de 400 zit of misschien er iets boven, maar sws niet boven de 500 neem ik aan! Heb m wel bijna 3jaar geleden gekregen maar ik denk dat hij nog wel te koop is… xx