Domme vraag ibuprofen

Ik heb mijn maandelijkse gedoetje :pensive:
Maar ik ga morgen naar Walibi world. Kan het kwaad als ik ibuprofen slik en vervolgens in achtbanen enzo ga?

xx

Bijsluiter?

Jaa, dat is dus het probleem :stuck_out_tongue: die is weg, xd ik heb het doosje nog wel maar de bijsluiter zit er niet meer in :frowning_face:

lijkt mij niet… je hoeft die achtbaan niet zelf te besturen dus xD

Maakt niet uit, drink er wel een flinke slok water bij dan breekt het snel uit elkaar in je lichaam. Ibruprofen is toch juist voor dit soort dingen? Je wordt er niet misselijk van geloof ik.

Nee, dat kan geen kwaad.

Als je echt heel veel last heb, kun je het best 2 aspirientjes en 1 ibu nemen, dat versterkt elkaar.
Als je niet zoveel last hebt, is 1 ibu ook wel genoeg en daar kan je dan wel gewoon alles mee doen.

OK, maar ik bedoelde dus dat het o.a. was bedoeld voor ongesteldheid, ik gebruik namelijk ook speciaal ibruprofen als ik dat hebt en dan maakt het volgens mij weinig uit of je daarnaast nog wilde avonturen gaat beleven oid.

Is dat niet heel veel? Cola drinken tijdens het innemen helpt ook tegen het versterken van een pijnstiller. Cafeine versterkt namelijk de stoffen.

Voor zover ik weet ik het niet schadelijk…

Okee, dank jullie wel ^^

Ze zeggen ook wel dat je het het beste niet op een lege maag kan nemen?
weet niet zeker of het klopt :stuck_out_tongue:

Maar heel veel plezier morgen (:

laatmaar

het is volgens mij wel zo dat je met ibuprofen een dosis op moet bouwen en het niet na 1 pilletje al werkt net als bij een aspirine. maar ik kan ook fout zitten. He beste kan je de bijsluiter gewoon doornemen.

Do not operate heavy machinery… :’)

Van Ibuprofen word je niet misselijk ofzo…Ik heb 't ooit een week genomen. Geen last gehad.

nope. ik slik best wel vaak ibuprofen, vanwege migraine enzo. ik heb last van hoofdpijn als ik me ergens op verheug en dat soort dingen, en als ik dan meteen ibuprofen neem gaat het weg. dus als ik naar een pretpark ga, en ik heb er zin in, voel ik vaak hoofdpijn opkomen en slik ik het. ik heb er in een pretpark nooit last van gehad dat ik het geslikt heb.