Domme uitspaken.

[b]Heb jij dat ook zo vaak? Je zegt de verkeerde dingen op en moment, of het is te blond voor woorden?
Of zeggen je ouders dingen dat je niet wilt dat ze dat zeggen?
Vertel me ze’ altijd lachen (:

• Mijn moeder onder #Tvoh; Ik vind Simon wel knap! Zegt ze bloed serieus terwijl mijn Vriendin er ook zit.
  • Ik; Zal ik voor jullie ook wat Clearasil in schenken? Ik bedoelde Crystal Clear!
  • Mijn Vriendin; Wat hebben er veel kinderen gedoucht vanochtend! We zaten in de aula en het regende buiten!
  • Mijn Zusje van 9; I’m no idea!

Ik kan er nu niet op meer komen, mijn moeder houdt een schriftje bij van alle domme uitspraken in dit huis (: Ik weet alleen niet waar het ligt…[/b]

Ik legde een meisje uit waar Kampen ligt. Dus ik zeg; ‘’ Kampen ligt vlakbij Zwolle.’’
Zegt ze; ‘‘Dat zegt me nog niks, ik ben alleen goed in provincies en hoofdsteden.’’

Like, wtf…? :crazy_face:

haha ja mijn moeder houdt ook zo’n boekje bij! ik ga het even zoeken

m’n broertje had vroeger volgens mij een beetje spraakgebrek want hij heeft gezegd: papa ga je mee soepballen? maar je moet niet de bal in de borsten gooien!
Vertaling: papa ga je mee voetballen? maar je moet niet de bal in de bosjes gooien!

Whahahha. Dat is geniaal!

ik snap de eerste niet van de TS?

Hier is al een groot topic over.

:face_with_raised_eyebrow:?

Nee, ik vind die nou ook niet echt extreem erg ofzo.

Vriendin: Zeg, zou je wiet kunnen roken?
Ik: Het is de bedoeling dat je het rookt.
Vriendin: Oh. Zou je het ook kunnen spuiten?

wat

Nee, Maar het was Genant (:

Whahahha, (:

Die van de douche is van mij! ;o
jij me ook nog dom blondje noemen! ;( hahaaha.
Wij hebben ook zo’n boekje thuis, hihi. Zal eens kijken.

En boeien dat hier al een topic over is!

xxxxxx

Welke TS?

Ik: … heeft nog nooit een blowjob gehad
vriendin: ik ook niet, geen behoefte aan ook
Ik: Wat valt er bij jou te blowjobben dan? :open_mouth:

*ze verstond blowen xD*

[b]Mijn vriendin was ziek dus ik kwam uit school naar haar toe. Haar ouders gingen allebei weg later…

Wat later wou ik naar huis. Ik wil de deur open doen, zit ie dicht! Elke deur zat op slot. En haar vader had zijn sleutel mee en haar moeder die van haar. (Ik weet niet waar die van haar moeder was) en die van haar broer zat niet aan zijn sleutels! Toen zaten we dus vast!

We gingen maar tv kijken. Mijn vriendin staat ineens op en loopt naar de bij keuken! Komt ze terug met een sleutel! Er was dus al een ha;f uur lang een sleutel! (:[/b]

Gelukkig ben je blond, anders was je gewoon dom (:

#TVOH? Is dit Twitter? :stuck_out_tongue:

Ik zeg altijd dingen waar mijn vader dan heel hard om moet lachen terwijl ik geen idee heb wat de grap is. (Weet nu niet of dat erger is voor m’n pa of voor mij. :’) )

" hey jongens, er fietst een auto achter ons " (van mezelf) :stuck_out_tongue:

Sorry, Ben # gewend (: