Domme Snollen!

Ik wil even mijn verhaal kwijt; ofterwijl afreageren.
Wat zijn er toch een hoop domme kinderen op de wereld gezet.
Ik kan echt niet geloven dat iemand zo dom kan zijn zonder het zelf te weten.
Meiden die erbij lopen als een hoer, altijd dezelfde arrogante rotkop, drugs hier drugs daar, elk weekend een ander vriendje, die stoere verhalen dat ze het weekend out zijn geweest, en als ze ruzie hebben het de hele wereld laten weten, en dan heel stoer om half 4 meiden opwachten en ze een bitchclap verkopen en ze uitmaken voor ’ hoer '.
Hoe laag kan je zinken, hoe kinderachtig kan je zijn.
Dat vreselijke meelopers gedrag… dood irriteer ik me eraan.
EN WAT IS ER INGODSNAAM LEKKER AAN DIE GRIETJES??? Waarom zijn er zulke domme mensen die die mensen kunnen aanbidden, wat is dat voor grap?
Dat schelden met kanker… vind ik zo erg… en dat komt omdat mijn moeder aan kanker is overleden toen ik 5 was. Ik weet nog als de dag van gister dat zei zo onmenselijk ziek was… en dan hoor je zo’n hoertje met teveel foundation zeggen ’ Wat kijk je me nou kankerdom aan met je kankerkop ’
Dan breek ik echt van woede…
Ik probeer het vaak te negeren, maar ik ben gewoon zo boos dat de wereld op dit moment zo in elkaar zit.
Is iemand het hier mee eens?

ohjaaaaaa. Ik ben het zo met je eens.
die mensen spooooren niet :crazy_face:

i agree

Helemaal,

Waar ik woon heb je het niet zoveel
Gelukkig maar
ik zou me zeer ergeren

Waardeloze mensen zijn t toch.

Haha wow, heb je er net mee te maken gehad ofzo vandaar die rage?

Ik ben het met je eens! (en ik zal echt niet de enige zijn).
Ze lijken ook steeds jonger te worden, bah…
Lijkt me ook kut om steeds met die ziekte geconfronteerd te worden door die hoertjes

Wat is er vandaag dan gebeurd ofzo, dat je nu zo’n afreageertopic maakt?

Helemaal mee eens meid!

Probeer je het gewoon niet aan te trekken. Met je er aan te ergeren en boos te worden verhelp je het toch niet en dat is alleen niet leuk voor jou, hun kan het niet schelen hoor. (:

Een meisje bij mij in de klas, zat te vertellen dat ze out was geweest en dat ze heletijd flauw viel. Dus ik zei tegen mijn vriendin ’ Stoer ’
En toen draaide ze zich om. ’ Ja stoer he? Nu heb ik een vraagje voor je, ben je net zo KANKERDOM als je kankermoeder was? ’ Dus ik ben echt woest geworden en geschreeuwd dat ik er niks aan kan doen dat zij niet volwassen kan worden en haar moeder nog haar kont wast, en dat ik op 5 jarige leeftijd al zelfstandig moest worden en dat al jaren ben omdat ik alleen mijn vader nog heb. En dat ik het dom van haar vond dat ze me moeder erbij haalt om mij te kwetsen ( wat haar dan ook nog lukt, dat vind ik nog het ergst, nu heb ik namelijk spijt van die actie. Had beter gewoon mijn wenkbrauwen kunnen optrekken ofzo ) En toen wilde ze me om half 4 een bitchslap gaan geven. :ok_woman:

ooh jaa, met van die oranje hoofden, als je je vinger in hun gezicht drukt blijftie hangen van de foundation. HAAT.

jeetje,
wat een domme, gevoelloze, kútmensen.

Mijn school zit er vol van.
Vmbo hé :’) …
Maargoed, sommige (!) zijn best aardig hoor.
Maar ik snap goed dat je het verschrikkelijk vind dat er mensen zijn die met kanker schelden. Mijn oma en opa zijn er ook aan overleden maar eigenlijk boeit me het weinig als er mee gescholden wordt… Tis maar een woord (Oke, wel onrespectvol) maar je hoort het zoveel de laatste tijd…
Ik vind het niet erg raar meer

Wat een kutwijf, arrogante hoer :’)
Snap dat je boos bent.
Je had haar idd het best kunnen negeren, kom jij nog als wijste over.

Laat die wijfen lekker en maak je over anderen dingen gewoon druk.
wat zei heeft gezegd kan idd niet. Maar ze vind jou reactie gewoon leuk. niet op reageren heeft ze der ook geen lol aan :wink:

Ja idd, heb ik ook. Ik snap dat mensen het er moeilijk mee hebben en het blijft onrespectvol, maar tegenwoordig hoor je het idd overal…

Ja klopt daar was ik altijd al wel achter.
Maar op dat moment knapte er gewoon iets.
Maar mijn klas vond het in ieder geval wel leuk want het mannelijke geslacht begon al te schreeuwen ’ Bitchfight Bitchfight! ’ :grinning_face_with_smiling_eyes: NO WAY… ;p
En ja ik zit idd ook op het vmbo

Leuke klas heb jij…
Nee, is niet leuk.
Maar zulke types blijf je altijd houden he…

Ik ben het met je eens!