Domme, sletterige of rare gebeurtenissen in de liefde

Ik had een vriendengroep en die zaten een tijd echt in een slettenperiode. De een moest de ander telkens overtreffen. Oh jij had seks op de wasmachine? Ik op een schommelstoel!

:flushed:

Dus scharrelen is sletterig?
Ik ben er niet in thuis.

zo’n meisje die ik ken had 5 jongens op een avond gezoend, en zo’n ander meisje had drie jongens gepijpt op een feest, oh en een ex vriendin van mij die ik al heel lang kende en die altijd hard schreeuwde dat ze maagd zou blijven tot het huwelijk, dook na een week al het bed in met haar eerste vriend die het kort daarna uitmaakte & waar ze toen helemaal kapot van was ;’)

vage verhalen t zal je maar gebeure… ^,^

Dit verhaal hoorde ik een keer tijdens Grieks van de jongen voor mij: een jongen en een meisje die hij nog niet kende (uitwisselingsproject ofzo) kwamen bij hem slapen, en ze waren die avond super dronken geworden, en toen was de jongen waarvan ik het dus hoorde 's nachts wakker geworden van rare geluiden, maar toen viel hij weer in slaap. En toen die kinderen (ze waren 14) de volgende dag weg waren ontdekte het broertje opeens dat de wc verstopt was, dus na wat ontstoppen kwam er opeens een condoom boven drijven. Die 2 kinderen kenden elkaar voor deze avond nog niet, en ze waren 14, en ze waren in het huis van iemand die ze nauwelijks kenden…

Ik volg! Heb zelf geen verhalen. Ohjawel, een vriendin van me heeft zich ooit door een jongen waarmee het elke keer was van ‘hij vindt me wel leuk hij vindt me niet leuk’ zich 's avonds achter de discotheek door een jongen laten vingeren…

Me vriendin vond een jonge zo geweldig hij was 16 zij 13 O_o’’
Maar goed ze wou hem zo graag ze zaten eens met z’n 2e op haar kamer toen wouden ze het gaan doen!

Kreeg ik te horen met techniek van haar dat ze misschien zwanger was en dat ze later misschien met een kinderwagen door de school liep en als die dingen!
Maar wat bleek het was haar nooit gelukt om het te doen want het paste niet en ze dacht dat je dan zwanger kan raken!
haha maar ondertussen staat ze wel bekend op 1 van de sletjes van onze school!
Poor her!

Een schoolgenootje wat al niet een al te beste naam had was tijdens het uitgaan nogal dronken, had in de kroeg gekotst (!) en nog geen 5 minuten later zag ik haar zoenen met een jongen, een andere als eerder op de avond, lekker fris

Bij mij op school zit een meisje die aan jongens voorstelt om zich uit te kleden voor de webcam (ze is 14). Ik ken haar zelf niet maar ze heeft het aan de broer van een vriendin gevraagd.

100% zeker. Ze heeft me persoonlijk vertelt wat er toen in de periode gebeurd is en waarom ze dat gezegd heeft. Ik was ongelofelijk boos op haar, ik heb het zelf meegemaakt (ze wist dit toentertijd nog niet) en vind het zó respectloos. Ze had toen een hele zware tijd, gelukkig gaat het nu waar stukken beter en is ze weer de vrolijke meid die ze vroeger was.

Ik heb er nog eentje. Dit was afgelopen jaar de grootste roddel van onze stad. Het meisje om wie het gaat draagt nog steeds de naam betonblokmeisje, zoals gewoonlijk kwam de jongen er een stuk gemakkelijker vanaf.
Ik vond het verhaal vooral heel sneu voor het meisje, maar ze heeft het dan ook over zichzelf uitgeroepen.
Het meisje zag een jongen wel zitten, ze hadden al een aantal keer gezoend tijdens het uitgaan, maar verder hield hij al haar pogingen tot contact een beetje van zich af. Na 3x was ze het zat, er moest wat meer actie inkomen, ze wilde de jongen als vriend.
Tot haar blijdschap stelde hij voor een stukje te gaan wandelen. Ze liepen naar een afgelegen terrein waar ze nieuwe appartementen aan het bouwen waren. Ze gingen wat zoenen en op een gegeven moment besloot zij om hem te pijpen.
Na een tijdje zegt de jongen: Hij is nu wel nat genoeg, we kunnen wel neuken (excuse my lanquage, maar een synoniem als liefde bedrijven vond ik niet zo op z’n plaats)
Het meisje stemt in en laat zich neerleggen op een betonblok waar hij voor gaat staan om de daad te doen.
Terwijl je dit zo leest denk je misschien, wat een goedkope actie, je zo midden in de nacht laten nemen op een stuk steen op een bouwterrein. Dat is het niet het enige. Het meisje was tot deze nacht nog maagd…
(Note voor de mensen die de beginpost hebben gelezen, dit was dezelfde jongen die zijn broek liet zakken in mijn slaapkamer. Nogal een typetje dus, maar hij is verder echt aardig.)

Hetzelfde meisje heeft een paar maanden daarvoor een jongen in haar gezicht klaar laten komen toen ze zich op een hockeyfeestje met de desbetreffende jongen besloot af te zonderen naar de dug-out.

En dat is pas het topje van de ijsberg van de verhalen in mijn omgeving.

Haha, leuk topic. Zelf niet echt iets, maar een meisje in mijn vriendin haar klas en nog wat vrienden en jongens gingen het op nieuwjaar bij iemand thuis vieren en toen heeft een jongen die vriendin dus gebeft terwijl ze haar maandstonden had. Ze waren niet samen ofzo. Echt walgelijk.

Apart topic dit… … … . … …

Valt onder de categorie dom ofcourse. :’)

Maar, uhm… Ik had een tijdje terug met een toenmalige stagiair een gesprek. (Ja dat mag nu want hij is van de opleiding af!) Jammer genoeg was mijn woordkeuze niet echt geweldig.

Hij probeerde mij via de chat me nest in te krijgen omdat het laat was. Iets met jongedame en toen voelde hij zich oud. Dus ik zeg zo ‘‘Oh joh, iemand van 20 zei dat pas ook, geen zorgen’’ met zonder na te denken dit erachter ‘‘Het is zeker een hype bij jullie jongens om mij naar mijn bed te jagen.’’ Hij was er niet zeker van of ik dit dubbelzinnig bedoelde. Uiteindelijk gezegd dat ik het niet zo bedoelde waarna ik een ‘‘Dat hoop ik jongedame’’ van hem terug kreeg. Oeps… :grinning:

En zo heb ik nog wel wat ‘dubbelzinnige’ opmerkingen geplaatst. :flushed:

Het enige wat ik steeds heb, is onbewust ontzettend dubbelzinnige opmerkingen maken. Ik ken eigenlijk niet echt mensen die one night stands hebben of het in een random parkje ergens doen (of ik krijg het niet te horen ;p). Wel grappig (en beschamend) topic om te volgen ;p

Oh ik heb er nog eentje :

Bij ons is er op Valentijn een feestje en het thema is dat je moet zoenen om gratis drank te krijgen. Per zoen met de barman als getuige, krijg je elks een cocktail. Oké, beetje slutty, maar er gaan veel koppels naartoe en er wordt natuurlijk ook wat afgezoend tussen onbekenden.

Een vriend van me die is al ongeveer 3 jaar samen met een meisje en dat meisje had zoveel dorst dat ze snel een andere jongen zoende voor een gratis cocktail.

En het meest sletterige hieraan…Haar vriend vond het oké en deed even later net hetzelfde.

Een jongen uit mijn klas was in KLAS 2 met een willekeurig meisje naar bed geweest, om het gewoon te proberen.
Meerdere keren?! Ze hadden niet eens wat.

WTF.

Er gaan geruchten dat een meisje bij mij op school een jongen heeft gepijpt in de bus op weg naar een schoolreisje. Geen idee of het waar is…

M’n oude vriendin ging vorig jaar bij de hal voor de gymdeur in haar string en bh dansen voor de mensen die in de gang liepen… Ben blij dat ik haarvriendin niet meer ben en ze is ook nog 14 …

Iemand die ik ken heeft haar vriend afgetrokken in een bus. Een gewone bus, niet een schoolbus.