Domme, sletterige of rare gebeurtenissen in de liefde

Zoals de topictitel al zegt, welke domme, sletterige of rare acties hebben jullie meegemaakt/van anderen gehoord op liefdesgebied?

Laatst was er een meisje dat als eerste date bij een jongen bleef slapen. Ze hadden elkaar pas een paar keer gezien i.v.m werk en verder nog nooit wat afgesproken. Van die jongen verwacht ik het, ik ken hem persoonlijk en het is het typetje player. Student, eigen huisje, geregeld een one night stand, allemaal niks mis mee natuurlijk.
Het meisje was echter net 17, moest tegen haar ouders liegen en kwam met de prachtige uitspraak: we zien wel wat er gebeurd.

Uiteraard ging de jongen uit van flink wat acties, wat ik ook volledig begrijp met zo’n uitnodiging. Er gebeurde echter niets, wat bij hem resulteerde in teleurstelling waardoor hij nu zo gefocust is op haar minpunten dat hij een relatie niet eens meer ziet zitten. Heel erg raar verhaal.

Een vriendin van mij is geen topper op liefdesgebied. Toen ze vreemd was gegaan heeft ze haar vriend vertelt dat de jongen waarmee ze naar bed was geweest haar dronken heeft gevoerd en daarna verkracht heeft. Haar vriend (inmiddels ex) was helemaal over zijn toeren en heeft nooit het echte verhaal te horen gekregen.

En zelf heb ik ooit de fout gemaakt met een jongen te zoenen die ze niet allemaal op een rijtje had. Op de avond zelf was hij heel aardig en hoewel ik al wist dat ik het bij die avond wilde laten gaf ik hem toch mijn nummer toen hij het vroeg. En vervolgens nam alles een nogal rare wending, hoewel ik niks van hem wilde bleek het tegenovergestelde voor hem waar. Ik werd gestalkt met berichtjes en telefoontjes met verzoeken om elkaar nog eens te zien want hij had nog nooit zoiets gevoeld en we waren zo bijzonder samen en we hadden een magische klik en nog meer van dat soort clichés. Ik zat daar niet op te wachten omdat ik inmiddels wat met mijn vriend had gekregen. De stalker kreeg zelf ook een vriendin maar bleef mij belagen met voor mij volledig onlogische verzoeken voor seks en uitstapjes. Ondertussen vertelde hij mij ook voluit over hoe geweldig zijn vriendin in bed was. Ik probeerde alles zo goed mogelijk af te kappen, maar het ging er bij hem niet in dat ik hem niet wilde. Op een gegeven moment werd het zo erg dat mijn vriend hem heeft opgebeld en een aantal niet al te vriendelijke woorden tegen hem heeft gesproken. En toen was het eindelijk voorbij. Ik verwijderde zijn nummer en dacht er niet meer aan.
Maanden later werd ik 's ochtends wakker gebeld door een onbekend nummer. Ik nam op en kreeg een hysterisch meisje aan de telefoon. Ik werd voor van alles en nog wat uitgescholden, al had ik in principe niets fout gedaan. Wat bleek nou? Ook al had hij beloofd mijn nummer en onze gesprekken te verwijderen, had hij alles laten staan. Zijn vriendin was hier heel begrijpelijk niet al te blij mee en reageerde al haar woede op mij af. Ze heeft het direct uitgemaakt.
Vervolgens werd de jongen boos op mij, beschuldigde mij ervan dat ik hem verleid had en dat ik zijn leven kapot wilde maken. Gelukkig liet hij me na die tirade met rust. Dit is een jaar geleden, vorige week what’sappte hij me weer, dat heb ik maar genegeerd…

En nu mijn laatste. Na een wild avondje stappen ging een goede vriend van mijn vriend mee naar huis voor een laatste drankje. Niks aan de hand tot hij een gesprek begon dat ik niet goed bij mijn vriend paste. Ik was veel te vrij, hij te huiselijk. Ik was een gekooide vogel die moest vliegen.
Vervolgens vroeg hij of hij mocht blijven slapen. Dat vond ik prima, ik had een bed klaargemaakt voor een vriendin die uiteindelijk ergens anders bleef. Dat ging allemaal prima, tot hij zijn broek uit deed in mijn kamer met de uitspraak;“ik weet dat je me wil”
Ja, toen stond ik wel even met mijn mond vol tanden.

Nou meiden, kom maar op met jullie ervaringen.

Een vriendin van mij is geen topper op liefdesgebied. Toen ze vreemd was gegaan heeft ze haar vriend vertelt dat de jongen waarmee ze naar bed was geweest haar dronken heeft gevoerd en daarna verkracht heeft. Haar vriend (inmiddels ex) was helemaal over zijn toeren en heeft nooit het echte verhaal te horen gekregen.

WTF, wie gaar er nu liegen over verkrachting. Dat vind ik echt niet kunnen.

Nouja eigenlijk te erg verliefd geweest vroeger.

Op een oud-klasgenoot.

En nu wilt hij mij.

Ik weet het niet haha of ik nu wel op hem val.

haha, dat laatste verhaal :’) wat een mafkees.
die andere trouwens ook.

Ik weet niet echt iets te vertellen, maar echt een leuk topic!

Rare:

Een meisje dat ik ken, is heel erg depressief en heeft een eetstoornis, sneed zichzelf, werd gepest in haar eigen klas en werd toen overgeplaatst anar mijn klas. Er werd ontzettend veel over haar geroddeld, iedereen deed minachtend en dacht dat ze zich aanstelde omdat ze ook voor een lange tijd niet naar school was geweest

Toen kreeg ze een vriend, daar heeft ze het 5 maanden mee gehad, het leek een ontzettend lieve jongen maar hij was ook deppressief en opgenomen en zo bleven ze allebei depressief. Opeens ging het uit, en 3 dagen later (!!) had ze een nieuwe vriend. Een niet zo leuke vriendelijke jongen die ook over haar praatte en spottend deed echt niemand snapt er wat van

Een kennis van mij is de grootste slet die ik ooit ontmoet heb. Hij heeft elke week een ander meisje, maar de ergste keren waren toen hij een vrouw van 40 ontmoette in een snackbar en haar meteen naar huis nam, waar ze de goorste dingen met hem deed (dat ga ik niet vertellen) en ook dat hij seks had met een meisje en tijdens zat hij op een gigantische foto van haar en haar vriend te kijken.

leuk topic :slightly_smiling_face: Ik heb het stalkverhaal ook meegemaakt, alleen minder heftig en had ik niet eens met hem gezoend of iets. ik kreeg allemaal smsjes met "iloveyou so much,bel me asjeblieft, ik wil je, ik wil met je afspreken etc etc hield gelukkig wel snel op aangezien ik niet reageerde :stuck_out_tongue: ik werd er helemaal kriebelig van haha

Ik heb een vriendin die de sletterige kant opgaat. Heel lief meisje, maar jammer dat ze in twee weken tijd zich door 8 jongens laat nemen.

‘Ben je ontmaagd zet dan een streepje’
(op de wc deur )

Ja dat vind ik wel redelijk sletterig ja :’)

Ik heb ook een kennis die me altijd smsjes stuurt dat hij me wil en niet kan wachten me te nemen… wtf? Als hij dan een vriendin heeft laat hij niets meer horen, maar zoals gewoonlijk gaat dat na 1 maand ongeveer uit en belaagt hij mij weer met smsjes etc. :’)

Mijn vriendengroep is nu een jaar in het studentenleven, dus het gaat er allemaal wel ruig aan toe. Dat er iets gebeurt is nog niet eens erg, maar dat ze het aan jan en alleman vertellen :’)

Een homo-vriend van me heeft me tot in detail zijn eerste sekservaringen gedeeld. Een vriendin van me zat halfnaakt in de trein en had haar bh afgegeven aan een groepje Engelse toeristen (dafuq) en een vriend van me heeft thuis een slettenshirt liggen. Als er iemand blijft slapen geeft hij haar dat shirt en dat wast hij nooit :’)
Ik sta daar zo ver van af, word om de paar maanden bijgepraat door een vriend van me die alles te horen krijgt, haha.

Het probleem van vele meisjes is dat ze nogal tegenstrijdige signalen afgeven aan die jongen. ‘Nee, ik wil niks meer van je weten, maar hier heb je mijn ping, gewoon, cause fuck logic.’

En dan maar janken om het lot wat je ‘overkomt’. Ja sorry, wees gewoon fucking duidelijk en kom er zelf achter wat je nou eigenlijk wilt.

Dit was trouwens niet gericht naar een bepaald iemand, gewoon in het algemeen.

dit topic ga ik ook maar eens volgen :slight_smile:

Weet je zeker dat dat niet echt gebeurd is ?
Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarover gaat liegen …

Ik ben expert op het gebied van per ongeluk foute opmerkingen maken:
Zo liepen ik & mijn crush om 23:00 na een schoolfeest naar buiten. Het was daarbinnen erg warm geweest en hij vertelde dat hij thuis gelijk ging douchen i.v.m zweten. ‘Ja, ik heb gezweet op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik daar kon zweten’ zei ik zonder na te denken. Helaas dacht hij gelijk door… :smirk: Dat wast het meest awkward moment ooit. :flushed:

Een meisje die seks heeft gehad met 4 jongens in 2 weken. Tja, en dan het maar raar vinden dat ik je sletterig vind.

Hier nog een :’)
Vind mn vriend erg grappig… net als de rest van mijn vriendengroep… :’)

Na het verjaardagsfeest van een vriendin bleven een jongen en een meisje bij haar slapen. Die twee hadden geen relatie, maar hadden wel “iets”. De volgende dag zeiden de ouders van mijn vriendin tegen haar dat die jongen en het meisje wel erg luid waren geweest. Juist, lekker beschamend. en blijkbaar was die jongen die nacht even ontmaagd door dat meisje. Raar verhaal. Ow en daarna hebben ze ook geen relatie gekregen. xD

Haha leuke verhalen!
Ik had samen met een vriendin afgesproken met wat vrienden.
D’r zat 1 jongen tussen die mij wel zag zitten, en ik hem dus ook een soort van.
Dus gezellig een drankje erbij, wij gingen met z’n tweetjes de tuin in.
Nou bleek hij dus nog nooit gezoend te hebben, en laat ik dat nou net een uitdaging hebben gevonden…
Dusja van het 1 kwam het ander… En het was zo verschrikkelijk dat ik meteen op de grond ben gaan liggen zodat het niet nog een keer zou gebeuren, kwam hij OP me liggen :\ Die wou meteen all the way zeker haha… Ohja en nog een leuk detail, een kwartier daarna moest hij kotsen (teveel drank zei die, maar misschien dat hij het net zo’n verschrikkelijke ervaring als mij vond haha xD)

Ik heb een vriendin nja vriendin ik bedoel kennis die naar een aantal jongens van de school naaktfoto’s heeft gestuurt en die jongens hebben dan in ruil naar haar ook naaktfoto’s gestuurt, die zijn echt niet goed wijs. En diezelfde ‘vriendin’ heeft op een maand tijd 5 jongens gehad alleen voor de seks zei ze. Dat noem ik pas een slet.