Domme, sletterige of rare gebeurtenissen in de liefde. Zonder OMG reacties.

Ik weet niet of dit mag maar aangezien ik het een leuk topic vond leek dit me wel een plan. In het vorige topic vonden mensen het nodig andere te gaan beledigen op hun reacties en dat is hier dus niet de bedoeling.

Dus go ahead!

Ah, fijn. Dus kom maar op met die verhalen!

Ik liep gisteren voor mijn vriendje. En ik sloeg hem perongeluk tegen zijn lul. :"D

Een ‘vriendin’ die altijd zo trots was op haar maagd-zijn, die naar een jongerencamping op vakantie gaat en met 2 jongens neukt. En de week daarop toen ze weer thuis was, het met nóg een jongen doet. WATS MET HAAAAR.

Zit er op het andere forum een slotje?

Een vriendin die zweerde nooit met iemand naar bed te gaan voor haar 16e, en vervolgens op haar 15e het met 3 jongens heeft gedaan. :’)

waarom gaat het hier weer over ‘vriendinnen’…

we weten allemaal wat dat betekent :kissing:

Ah yes ik was al zo boos dat die een slotje kreeg haha.

Mijn beste vriendin die heel erg tegen alcohol was en niet wou drinken kreeg een vriend die veel drinkt en nu drinkt zij ook ineens veel, huh.

Hoe bedoel je?

YAY EEN NIEUW TOPIC.

Ze bedoelt denk ik dat mensen vaak een ander persoon gebruiken (mijn beste vriendin, bijv) om te vertellen wat zij zelf hebben gedaan, omdat ze zich er bijv voor schamen.
Hier ben ik het overigens niet mee eens.

Ik lag laatst naast mn vriendje, en ik draaide me om en toen gaf ik hem een knietje. En dat was ook best wel een heel hard knietje. Z’n hele gezicht vertrok aaawh

Same here! Midden in de nacht, toen we sliepen haha

Ah, op die manier. Daar ben ik het ook niet mee eens.

Mijn kat heeft een hele bijterige periode gehad. Ze beet werkelijkwaar in alles waar maar in te bijten viel. Mijn vriend en ik lagen te slapen en ik werd boos wakker omdat ik dacht dat hij in mijn kont had gebeten… Hij had nog nooit zo zielig gekeken toen ik hem beschuldigde…
T was dus de kat…

Kan niet gewoon de titel worden veranderd in dat andere topic?

Hihi heb wel even gelachen toen ik dit allemaal las… Niet echt omdat het raar is ofzo… mar het is zooooooo herkenbaar, haha.

Het in zijn ballen trappen in mijn slaap herken ik zeker heeeel erg goed, haha.

Dit heb ik echt heel vaak bij mijn ex gedaan in mijn slaap. Alsof ik onbewust al wist wat voor l*l het was haha en hem daarvoor straf gaf in zijn slaap.

Dat m’n vriend mij ging kietelen, eindstand knietje tegen zn kin aha vaker gehad lol