Domme fout

Hey,

Even vooraf, ik weet dat het hier eigenlijk niet hoort. Maar in het algemene forum krijg ik weinig reactie… en om toch mijn onzekerheid misschien een beetje weg te nemen hier nog een keer:

Afgelopen woensdag vergat ik de pil in te nemen, hier kwam ik donderdag middag pas achter. Daarom heb ik er donderdag avond twee genomen. Vrijdag heb ik de pil gewoon ingenomen. Ik zit ongeveer midden in mijn strip.
Nou sliep ik vrijdag bij een jongen. Ik heb hem afgetrokken en hij pakte zijn piemel zelf vast. Waardoor er waarschijnlijk sperma aan zijn vinger zat. Daarna heeft hij mij gevingerd. Het was eigenlijk niet eens vingeren, hij streelde langs mijn schaamlippen en daar in de buurt maar is met zijn vingers niet naar binnen geweest.
Bestaat er nu een mogelijkheid dat ik zwanger ben? Dit vraag ik me af omdat ik die pil vergeten ben…

Nee je kan niet zwanger worden van vingeren! Sperma gaat zowat meteen dood als het in aanraking met zuurstof komt (tenzij het echt een dikke klodder is die hij naar binnen duwt). Zelfs als je geen pil slikt, hoef je je hier geen zorgen om te maken…
Mijn advies is om jezelf goed te informeren hoe je wel en niet zwanger kan raken.

Er was waarschijnlijk een reden waarom je geen antwoord kreeg.

Je gebruikt de pil en hebt geen seks gehad. Geen kans dus.

Ben ik zwanger-topic