domme fout gemaakt (bodylotion op gezicht)

Ik ben zo dom geweest om een maand lang bodylotion op mijn gezicht te smeren.
Ik kreeg een uitslag op mijn gezicht. Ik zie altijd reclames dat Zwitsal bodylotion op baby’s gesmeerd
wordt. Ik dacht: als zelfs baby’s er tegen kunnen, dan zal het wel goed voor je gezicht zijn. De uitslag
is nog erger geworden. Ik heb geen uitvergrootte porien, maar mijn porien zijn inie-minie uitvergroot.
Iemand zei dat dat vanzelf weer dicht groeit. Weet iemand of dit klopt? Never put bodylotion on you face!

Een bodylotion is veel te vet voor op je gezicht lijkt me. Maar als je gewoon je gezicht nu elke dag wast met water dan zal het wel weer bijtrekken hoor. Zal er verder de komende dagen gewoon niet teveel andere dingen op smeren.

Idd, veel te vet. En Zwitsal heeft in de meeste dingen gewoon meuk zitten. Zoals parfum etc. Niet goed voor je gezicht. Baby’s hebben een ander soort huid dan volwassenen.

Ik heb laatst bij gebrek aan dagcreme bodylotion opgesmeerd en merkte geen verschil? :cold_sweat:

Nou zij heeft het een maand lang gedaan. Maar ik weet niet, iedere huid is anders.

Oh, een maand lang. Ja, dat lijkt me ook niet aan te raden :cold_sweat:

Niet handig nee maar komt wel goed. Eens per week scrubben en nu een echt goede dagcrème gebruiken.

Ik had ooit uitslag gekregen van een masker dat echt pijn deed. Heb er toen vaseline op gedaan uit wanhoop. Zat onder de acne voor 3 dagen maar pijn en uitslag was weg. :joy: