Domme dingen na drugs

Ik zal het kort proberen te houden haha.

Ik zit op dit moment in een nog al vervelende situatie.

Mn ex en ik zijn na bijna 4 jaar uit elkaar gegaan. Na lang twijfelen toch besloten dat het er voor nu gewoon niet meer in zat. Vervolgens zijn we beide hard aan ons zelf gaan werken en door dat we nog wel goed vriendschappelijk met elkaar om gingen zijn we nog samen op een al geboekte vakantie gegaan. Daar is eigenlijk weer een beetje de vonk aangewakkerd en hebben we na die vakantie besloten om weer te gaan daten en kijken wat het nog kan worden. Het ging echt een stuk beter dan eerst. Communicatie verliep beter, we hebben onze irritatie punten aan elkaar besproken en besproken hoe we nu verder gaan. We hadden besloten het even rustig aan te doen en nog even te wachten met het officieel te maken.

Nu hadden we afgelopen weekend een festival tijdens dat feest heb ik onder invloed van niet vrijwillig ingenomen drug met een vriend gezoend terwijl hij dit allemaal kon zien. Eerst dacht ik dat ik te veel gedronken had maar ik heb nagenoeg bijna al mn consumptie muntjes nog…
Gedronken had maar ik heb dus niet veel maximaal 5/6 drankjes wat ik over het algemeen wel elk weekend doe.

Nu weet hij niet zeker of hij wel verder wil terwijl het juist weer zo goed ging. Hij zegt wel dat de situatie veranderd maar hij nog de tijd nodig heeft om dit te verwerken… ik wil hem tijd geven maar dat in onzekerheid zitten is best wel killing mentaal.

Hi Luna743,

Begrijpelijk dat het killing is voor je om in onzekerheid te zitten. Helaas is het niet anders. Ook wel gek dat je je eigen consumptiemunten had, maar wel 5 a 6 drankjes op hebt? Dit roept enigszins vragen op. Anyways, je vriend heeft meer tijd nodig en het beste is ook om hem dat te gunnen/geven. Als jullie band heel sterk is dan zal het goed komen.

Bedankt! Niet al mn muntjes zijn er nog er missen er 7 en daarvan is ook nog eten gekocht ;). Dus 5 drankjes in totaal.

Totaal off-topic dit hoor, maar eten en drinken op een festival is toch vaak wel duurder dan 1 muntje? Ik bedoel, voor een cola betaal je vaak al 1,5 muntje en bier toch ook al wel 2? Laat staan eten dan

Klopt, het is tegenwoordig echt duur. Het riep/roept bij mij ook vragen op.

Ik denk dat het ook belangrijk is om na te gaan hoe je onvrijwillig drugs in je lichaam hebt gekregen. Hoe komt drugs in je drankje terecht als je erop let? Drogeren kan tegenwoordig op meerdere manieren, maar het is nog steeds wel handig om de bron te achterhalen, als je snap wat ik bedoel? Heeft iemand in jullie gezelschap dit in je drankje gedaan of een onbekende? Verder veel sterkte en probeer een beetje op andere dingen te focussen dan op je vriend. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat de tijd dan veel sneller gaat en daarnaast ben je niet tig scenario’s aan het creëren haha.