domme bbn'ers!!

het viel me op dat de laatste tijd alleen van die domme bimbo programma’s op zijn kijk naar oh oh cerso en barbie’s bruiloft ik vraag me af of die mensen nu echt zo dom zijn of zich voor de domme houden voor het geld.

Ik zou graag willen weten wat jullie van dat soort programma’s vinden?
en welke bn’er jullie echt dom,en onderbouw je antwoord.

btw ik ben echt geen saaie doos ofso bv jersey shore? wat vinden jullie van de personages? en het hele gedoe erom heen?:stuck_out_tongue:

Yolanthe cabau van casbergen.

Echte meisjes opzoek naar zichzelf
Daar zitten echt domme types.
Britt die denkt dat de Mount Everest 2x de Avondvierdaagse is.
Gosh, ik vraag me af of ze nou echt zo dom zijn? Denk het niet?

Ik denk het wel. Een hele tijd terug was er ook zo’n programma, dat jongens moesten raden of vrouwen het antwoord op een simpele vraag goed hadden. Ik denk dat er wel zulke mensen bestaan, en het (lichtelijk) overdrijven.

Ik denk dat het niet nep is… Een paar vriendinnen van mij zijn heel slecht in topografie, en die kunnen ook zulke domme opmerkingen maken hoor;p

Velen zijn dom maar nog net slim genoeg om te weten dat nog dommer voordoen dan dat ze eigenlijk al zijn ze “populairder” maakt.

achja ik vind het wel grappig. Boeit me ook niet zo veel of het nou echt of nep is :stuck_out_tongue:

Britt bijvoorbeeld heeft haar havo diploma. Ik weet ook bar weinig van topografie, maar die opmerkingen die zij soms heeft gemaakt kunnen écht niet. Ik denk het deels aan de montage en deels aan overdrijving ligt, zo dom zoals zij soms (is/) overkomt kun je gewoon niet zijn met een havo diploma.

Dat is gewoon heel slim van haar, ze verdient er heel veel mee :slightly_smiling_face: En heeft ook nog een mooi diploma achter de hand.

Ja, klopt, maar ik denk dus gewoon dat het niet kán dat ze dat niet (af en toe) expres doet, of in elk geval sterk overdrijft.

Idd die Britt kan nooit zo dom zijn als ze doet! Ze heeft een havo diploma. Oke er kan wel veel weggezakt zijn maar dit is echt erg. Btw wel superslim zoals ze het doet ze is nu gewoon een bn’er omdat ze zo dom is/doet!

Precies.

ja idd die britt hahaha en alleen al hoe zo praat pff
Ik vindt het jammer dat alle programma’s tegenwoordig zo gespeeld,en bijgewerkt zijn waarom is ‘‘echt’’(reality) niet spannend genoeg en het ergste is dat de media te veel aandacht geeft aan die mensen die betaald krijgen om zich dom voor te doen,de landen bv vs noem maar wat zullen wel denken ach die nederlanders wat een domme mensen.
en yolanthe halve wereld weet dat ze een starfucker is,en nog houdt ze ervan om de volle aandacht te krijgen,.

bv paar jaar terug zei paris hilton wat is bestek?:face_with_raised_eyebrow:?? kom op zeg!
ik studeer verpleegkunde en hebben ook wel echte domme bimbo’s erbij maar zo erg als britt,paris en hele cast oh oh die komen zelden voor. Laat zeggen een zeldzaam ras:P

eigenlijk zo’n poll maken en dan een paar domme mensen in zetten en kijken wat girlscene nou echt de domste persoon vindt.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Die britt ja. ik kan me écht niet voorstellen dat iemand zo dom is.
sowieso al die meisjes van echte meisjes in de jungle enzo.

Kan er wel om lachen, dus kyk het altyd wel voor fun !! :stuck_out_tongue:

Komt omdat ze amerikaans is, sommige mensen kunnen dat gewoon niet afleren :stuck_out_tongue:
On: En zulke mensen zijn gewoon dom aan het doen om bekend te worden en daar zijn ze toevallig heel erg goed in. Ze zijn echt niet zó dom maar ze overdrijven het gewoon lekker.

Lol, probeer jij maar eens accentloos Engels/Frans/Duits/… te praten.

Mm… ik ben niet dom, ondanks dat ik zelf ook zulke opmerkingen kan maken, gewoon omdat ik niet goed nadenk voordat ik wat zeg.

Soms vind ik het wel komisch om naar te kijken =)

In de krant stond laatst nog dat 80% van de Australische jongeren dachten dat broodjes aan de boom groeiden :’)
Zelfs onze domme troela’s weten dat dat niet zo is.

Maar goed, ik vind het wel grappig. Ten minste, een aantal. Er was ook een stel die heel arrogant konden doen, en dat kan ik niet uitstaan. Liever een vrolijke domme meid dan een chagrijnige en arrogante.