Domme acties uitvoeren

Ben ik de enige die zo nu en dan weer eens een domme actie uitvoert. bv. ik las een bericht verkeerd. Ik las “ik kan je nu niet komen ophalen, dat is goed” maar er stond “Ik kan je nu komen ophalen, is dat goed”. Die persoon stond voor de deur en ik was al weg, en men moeder laat het dan weten een aantal uur nadat ik terug ben. En dan zegt ze zet dat eens even recht. Ja hallo, das ook leuk he. Soms heb ik echt het gevoel dat ik als maar dommer wordt ofzo.

PLZ zeg me dat ik niet de enige ben. Tips om het aantal domme acties te verminderen mag ook altijd!!

groetjes

Hahah dat kan gebeuren. Ik denk dat de meeste wel eens zo’n fout gemaakt hebben. Als het maar niet meerdere keren gebeurt.

1 like

Dat heeft iedereen wel eens inderdaad. Soms ben je gewoon moe, of zit je met je hoofd ergens anders. Het is ook maar net hoe je er mee omgaat. De een is er meer mee bezig dan de ander.

1 like

Dit heb ik ook wel. Maar dan vaak gewoon in het echte leven met woorden. Zoals, “Moeten de bieken niet naar de boeb?” of “Laat je je auto in de telefoon liggen?”
Als ik snel wat wil zeggen of moe ben, struikel ik over mijn woorden.

1 like

Haha denk dat iedereen dat wel heeft. Vooral wanneer je snel nog even je bijvoorbeeld whatsapp checkt en dan ook snel even reageert omdat je dan weer weg moet of zo.

1 like