domino day xD

het is weer domino day :cold_sweat:

wie gaat er kijken? en zouden ze het dit jaar halen of niet? xD
oh en even plotselinge onderbreking.
vrijdag de 13e zie ik net. ik heb nog geen ongeluk gehad, eigenlijk meer geluk :’) jullie?

voor ik afdwaal
DOMINO DAY :metal:

ikzelf vind het trouwens altijd wel leuk, alleen ik erger me dood aan elke 5 minuten die wedstrijd ¬¬

Het gaat niet lukken, nooit. :'3

heeujjj, dominooodayyyyyyy! ik ga natuuurlijk kijken xD

superveel ongeluk vandaag
maja
ga vroeg naar bed
kga naar Jimmy Choo =D

ik heb echt respect voor die mensen trouwens,
ik kan niet eens een rijtje dominostenen neerzetten met een bocht zonder dat ie ondertussen 3 x stilstaat :see_no_evil:

GOOD LUCK MET JE JIMMY’S! ^

haha, inderdaad precies hetzelfde. ik vind het echt superknap dat ze dat zo kunnen maken. :B

ik moest even lachen om jouw signature of hoe dat ook heet, geniaal :'D

[nohtml][b][message=4288621,noline]SODEKNETTER schreef op 13 November 2009 @ 19:03[/message]:[/b] ik heb echt respect voor die mensen trouwens, ik kan niet eens een rijtje dominostenen neerzetten met een bocht zonder dat ie ondertussen 3 x stilstaat :see_no_evil:

GOOD LUCK MET JE JIMMY’S! ^[/nohtml]

Als ik zou meehelpen aan domino day zou ik het ook dik verneuken xD Ik zou die vogel zijn van paar jaar geleden die het ook zo verpest had :stuck_out_tongue:

Het is zo achterlijk elke keer die reclames en kutspelletjes
kijken naar steentjes die omvallen; Jippeeeh

Dankje :grinning:

Haha ik zou het ook verpesten. Ik snap niet hoe ze zo een portret van domino steentjes kunnen maken. écht niet

Hm ik ga het denk ik niet kijken. Ik heb wel respect voor die mensen, ikzelf ben véél te ongeduldig voor domino :’)

Ik ga het niet kijken. Ik vind het saai om daar naar te kijken… Maar ik vind het wel heel knap etc. dat die mensen dat kunnen!

Ik zou het niet wíllen kijken, maar volgens mij heb ik geen keus want er is geen reet op tv O.o

DOMINODAAAAAY tududud.
dat introotje weetjewel.
ik ga het maar kijken, er niks niks op tv.

Ik kijk niet
zo’n rommel, elk jaar weer.
ik word er gewoon gek van.
Ik vind het echt heel knap van die mensen die heel dat spel daar opbouwen,
daar zit superveel werk en concentratie en uithoudingsvermogen enzo in,
maar ik kijk het nooit.

Ik ga wel kyken, vroeger keek ik er een heel jaar naar uit.

ik kijk er altijd naar :3.
wat vonden jullie ervan tot nu toe?
wel jammer dat die eerste builder-challenge mislukt, maar damn! ik zou nog geen rij domino’s kunnen zetten zonder dat ze omvallen, dikke respect voor die mensen :’)

ik kijk er ook elk jaar naar, maar nu heb ik het gemist denk ik :O?
of kwam het niet vandaag?
achnja ik kijk de herhaling wel
ik vind dat echt cool :blush:

ik vond het echt ultravet man^^
serieus respect voor die zebra
dat was echt kinda impossible! Ö