domheid

Wat is het domste wat jij hebt gedaan? of waarvoor jij je schaamde?

ik denk dat er al zo’n topic is maar de zoek functie is niet de aller handigste, en heb ik dus ook gebruikt.

maarja,
Het domste wat ik had pas geleden en me voor schaamde was :
ik zat op de fiets… zegt iemand je wielen draaien… wat doe ik… ik kijk :flushed: ik schaamde me kapot. hun keihard lachen natuurlijk…

ik weet zo even niets. ook al ben ik van nature gewoon echt heel dom ofzo

Haha geniaal!

Even denken hoor… Het 1e dat in me opkomt is dat me oma zei ‘Pas op die pan is heet, straks verbrand je je’ Ik met me domme kop pak die pan alsnog beet en zeg heel lullig ’ Oh ja hij is echt heet…’ Eindstand… week lang een knal rode pijnlijke plek op me hand!! = (

ooh ik heb altijd van die dingen wat in mijn hoofd harstikke logisch lijken maar als ik het zeg bedenk ik zelf ineens hoe dom dat welniet klonk’

vorig jaaar met biologie;

lerares; alles kan bevriezen (or something like that)
ik; kan vuur dan ook bevriezen?

Ik liep een keer per ongeluk de jongens wc binnen… Echt beschamend gewoon, haha

Ik was lekker aan het plassen op school, was ik vergeten de deur op school te doen, de rest kan je wel raden…

Haha :’)
Ik ging op school naar de wc en trek de deur open, zat daar een meisje haar maandverband te wisselen die de deur niet op slot had gedaan. :’)

haha iemand zei een x tegen me op school’;
er staat een olifant achter je
ik; echt?
a.

ik zat met een vriend bij godsdienst, ik vroeg ‘ben je hierna uit?’
en verstond dat hij zei ‘neee, heb hierna nog godsdienst’.
dus na de les lopen we naar beneden, ik heel slim ‘hee, je had toch nog godsdienst?’

–’

ofofof

ik stuurde een heel,heeeeeeeeel genant smsje over een persoon,
naar díe persoon.

Ik ging de mayo schudden en toen stootte die heel hard tegen me hoofd.
En zo nog een miljoen dingen

In 2008: In 2010?! Dan zijn we al in de toekomst!

ik heb heel vaak dat ik mijn kluissleutel zoek, terwijl die al in mijn kluis zit xd

ik heb zoveel domme opmerkingen, maar weet er nu even geen. vandaag nog, maar ben het alweer vergeten ;$

oja ik heb ook altijd dat ik helemaal in paniek raak, omdat ik m’n mobieltje dan ‘kwijt ben,’ heb ik 'em gewoon in mn hand…

eerst gaf een jongen mij een briefje. Ik zo kijken wat erop stond:
Er staan voetstappen op het plafond!
ik omhoog kijken xD
iedereen lachtte me uit haha

of: een jongen zei laatst tegen mij: er zit iets op je neus. ikke voelen, roept iedereen: TOET! :frowning_face:

haaha dat heb ik ook wel eens gehad of andere klas binnen lopen… ;$

beschamend! ;o maar wel grappig ideee. ;p nog nooit gehoord. wel als je een hap neemt van je eten dat ze roepen HAM. dat deden ze bij een leraar bij mij op school die even brood at in de klas haaaha.

haaaaha dat had ik gister nog… ik snel neee gaat over iemand anders… :blush:

ik stond in me badjasmet me rug naar het raam, maar ik had het heet dus ik zwaai me badjas zo open en draai me om halloooo buurjongen ;$ tumtumtuuuum

en ik ben ook weleens de jongenswc binnen gelopen xD