Dom?

Een vriendin van mij gebruikt ontharingscreme om zeg maar haar ‘snor’ weg te halen, maar dat is toch helemaal niet goed of wel???

ja, ik weet dat het een domme vraag is maar het moest ff:$

kuss xx

a

Nee, want het groeit donkerder en dikker terug, dus het weghalen is sowieso dom. Ze kan het beter bleken.

Gezond is anders, maar ontharingscreme is volgens mij sowieso vet chemisch.

Als die voor gezichtshaar/schaamstreek (ik weet even geen ander woord:p) heeft is er geen probleem. Die voor op je benen zijn soms te agressief.

Ze komen niet dikker terug dat lijkt alleen maar zo omdat je ze zeg maar recht afsnijd en donkerder komt omdat die andere al gebleekt zijn door de zon en alles en de nieuwe nog niet :’)

Ja, niks mis mee. Ik gebruikte er pas 1 gewoon voor je lichaam, niks gebeurd. Maar dat raad ik niet aan, is niet voor niets een aparte gemaakt natuurlijk. En dat het dikker terugkomt is echt gelul.

Het is idd dom. Ze zou het beter epileren met een pincet of met wax weghalen.
Het groeit dan nl. sneller terug, en als je het dan een keer niet doet met ontharingscrème, heb je een duidelijke snor.

een ding wil ik even zegen je haar groeit niet donkerder terug dat lijkt omdat de haren op je gezicht armen en anderen pleken door de licht buiten en de straling worden gebleekt en zo lijkt het dus dat je haren donkerder terug groeien maar dat is niet zo het is gewoon je eigen kleur haar daarom is je haar bij je schaam streek ook altijd donkerder (na een tijdje zijn ze ook weer lichter)

het is helemaal geen dome vraag :flushed: het is helemaal niet erg om te gebruiken hoor je moet alleen wel kijken of je er tegen kan wand soms zij mensen of kunnen er niet goed tegen maar voor je gezicht lijkt het me niet echt verstandig omdat het daar een ander soort huid is als bij de anderen delen maar je heb er een voor die gemaakt is voor je gezicht en dat kan kwaad maar als je het ooit wilt proberen dan kun je het een beetje op een plekje doen zoals boven aan je been om te kijken of je er tegen kan en laat het nooit langer inwerken dan op de gebruiksaanwijzig staat

ik epileer mijn haartjes naast mijn mond altijd. Ja doet even pijn, maar je hebt er wel een tijdje geen last meer van.