-
Als ik je een giraf gaf, waar zou je hem ‘zetten’?
-
Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
-
Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
-
Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
-
Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
-
Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
- Voor het raam.
- Lasagne.
- Ik zou diegene altijd helpen, daar ben ik juf voor.
- (timmeren vraagt al om een hamer) Touw, een net en takken.
- Zomer zonder airco.
- Cadeautje inpakken.
- Als ik je een giraf gaf, waar zou je hem ‘zetten’?
in de dierentuin - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
bord lasagna - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
wegsturen. - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
slaapzak, kussen, matje? - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
winter zonder verwarming (dan kan je je nog warm aankleden enzo) - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
iets in elkaar plakken?
Voor het huis van Beatrix - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
Pinguin - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
Ik zou zeggen: Als jij mijn wc-pot schoonlikt - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Hamer, planken en spijkers - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
Zomer zonder airco - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
Om mijn broertje heen plakken
Voor mijn raam - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
bord lasagne - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
zou vragen welk vak haha - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Hangmat, touw, nachtlampje :’) - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
Winter zonder verwarming - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen
Je mond dicht plakken
- Als ik je een giraf gaf, waar zou je hem ‘zetten’? Buiten, naast de enorme bomen.
- Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis? Een bord lasagne
- Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk? Zeggen dat ze het maar bij een ander moeten proberen.
- Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen? Een net, touw en een mes (om dingen te kunnen snijden).
- Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming? Zomer zonder airco.
- Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen? Poster ophangen.
buiten, heb ik iets om nar te kijken - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
pinguin - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
zeggen ja hoor en het doormidden scheuren - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
2 bomen en een touw (hangmat) - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
zomer zonder airco - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
jouw mond dichtplakken
-
voor mijn slaapkamerraam. -
een pinquin -
Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk? Zeggen dat hij het bij de buren kan proberen
-
Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
hangmat, klamboe, touw. -
een zomer zonder airco -
Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
mijn mobiel weer aan elkaar plakken.
-
In de tuin! Dan kan ik 'm ook zien vanuit mijn raam. En dan zou die me 's ochtends naar school brengen. -
Pinguin, want als je alleen reist dan spreken mensen je aan en heb je iets om over te praten. -
Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
Vragen wat voor huiswerk en wat ik ervoor krijg! -
Matras, deken en kussen. En dan maar hopen dat het niet gaat regenen. -
Zomer zonder airco -
Mijn broertjes mond dichtplakken.
-
Naast mijn bed. -
Een pinguin, kan je lekker lol mee maken. -
Ik zou eerst kijken wat voor vak het is. Als ik het snap help ik en anders niet. -
Een klamboe, touw en een hangmat. -
Een winter zonder verwarming. -
Iets in elkaar knutselen.
Naast Henry, mijn kamerplant. - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
Een bord lasagne, pinguins houden denk ik niet van vliegen. - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
Ik zou ja zeggen, omdat hij/zij het lef heeft om het te vragen. - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Een bed, een kussen en een deken. - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
Winter zonder verwarming want er zijn dan wel dekens. - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
Het op mijn kast plakken.
. Als ik je een giraf gaf, waar zou je hem ‘zetten’?
In de kamer van mijn broers.
2. Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
Bord lasagne want ik krijg snel trek als ik op reis ben.
3. Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
De deur dichtslaan.
4. Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Bed,matras en deken.
5. Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
Zomer zonder airco.
6. Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
Verkopen.
In de achtertuin. - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
bord lasagne - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
Als ik het vak een beetje snap diegene helpen - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Een matras, deken en kussen - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
zomer zonder airco - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
Posters ophangen
In m’n balkom - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
Bord lasagne - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
‘Kijk wie je het vraagt!’ - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Ehmm hout, hamer en spijkers? - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
Een zomer zonder airco - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
M’n telefoon vast plakken
In de meterkast - Neem je liever een pinguin of bord lasagne mee op reis?
Een pinguïn die verse vis voor me vangt - Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk?
Hem helpen I guess - Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen?
Spijkers, zeil (voor het dak en voor de deur), zaag. Bomen zijn daar vast ook wel voor het hout en als hamer gebruik ik een kokosnoot - Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming?
Winter zonder verwarming, heerlijk onder de dekens kruipen en je zo warm mogelijk verpakken. In de zomer kun je niet meer uit doen dan je kleding :’) - Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen?
Mijn spiegeltje verstevigen
-
onder mijn broer’s bed xD -
bord lasagne -
helpen als ik er wat van snap -
spijkers,zaag en hamer -
zomer zonder airco -
om een deurknop plakken
-
Als ik je een giraf gaf, waar zou je hem ‘zetten’? in mn kamer
-
pinguin -
Wat zou je doen als er een vreemde aan de deur stond met de vraag: kan je me helpen met mijn huiswerk? ik zou hem uitlachen en hem ff laten opfucken
-
Je zit op een onbewoond eiland en je mag 3 voorwerpen gebruiken om een goeie slaapplaats (waar jij moet overnachten) in elkaar te timmeren, wat zijn die voorwerpen? een hamer, spijkers en zaag
-
Heb je liever een zomer zonder airco of een winter zonder verwarming? zomer zonder airco
-
Als ik je een rol plakband geef, en je moet het nu meteen nuttig gebruiken. Wat zou je ermee doen? no idea
-
Midden op straat, en mensen laten betalen als ze er langs willen. -
Pinguin -
Vragen voor welk vak -
Touw, zeil, muggennet -
Zomer zonder airco -
Mn broertjes mond dichtplakken
-
In een vuilnisbak. -
Dus ik moet kiezen tussen mijn lievenlingsdier en mijn lievenlingseten?
De pinguin. Ik kan de lasagne altijd nog maken. -
‘Ik maak mijn eigen geen eens. Doei he.’ -
een mobiel die genoeg bereik heeft om de hulpdiensten te bellen, een vliegtuig en een hotelticket -
zomer zonder airco. Er is altijd een zwembad. -
Ik zou jou beplakken net als een mummie.
-
In de tuin -
pinguin -
Als het een knappe jongen is helpen xD anders de deur dichtgooien -
zaag hamer spijkers -
zomer zonder airco -
De hele straat ermee volhangen