Dom vraagje!

Heey allemaal!
Ik heb een vriend en een vraagje. xD
we zoenen best wel veel en hij gaat ook wel boven op me liggen, en dan drukt hij zeg maar met z’n onderlichaam tegen me aan.
ik weet alleen niet…
xd eh
domme vraag (A)…
hoe weet je of hij een stijve heeft of niet? heeftie altijd een hard iets of niet? ik weet het echt niet xD

Ja dan voel je iets hard tegen je aan komen haha :’)

Als het hard voelt, heeft hij een stijve.
Normaal gesproken is het volgens mij niet hard.

euhm…
ik denk dat je dat wel voeld
maar waarom zal hij een stijve moeten krijgen?
:face_with_raised_eyebrow:

Ze zegt niet dat het moet, maar is misschien wel gezond als je bovenop een meisje gaat liggen (zie: opwinding)

Haha die krijg je vrij snel als je op je vriendin ligt te “rijden” hoor :stuck_out_tongue:

Ja precies, ze wil gewoon weten hoe het voelt zegmaar.

dan voel je een bobbel.

Dan voel je een stevig iets tegen je aan ja haha.
En anders dan is het gewoon een slap aanhangsel ;p

Domme vragen bestaan over het algemeen niet btw

haha, ja ik dacht eerst ook van hoe merk je dat nou? maar als het gebeurt merk je het vanzelf wel :slightly_smiling_face:

ah bedankt allemaal! ja ik voelde wel een “bobbel”, maar ik had het idee dat iedereen een beetje over een “tent” zat te praten enzo! ik dcht echt van overdrijft iedereen nou? xD maar bedankt ik denk dat mijn vraag beantwoord is =D

Tent kan je alleen zien als ie op zijn rug ligt/staat en hij heeft zijn boxershort aan alleen. Soms zie je het ook door zijn broek heen, alleen dan moet het een groot ding zijn en je te vaak gekeken hebt daar toen ie geen stijve had.

Oke dit klinkt raar xD

Een beetje (A) maar ik snap wel wat je bedoeld XD bedankt! ik was eigenlijk een beetje bang dat hij er geen zou krijgen en dat het mijn schuld zou zijn. ik weet niet xD maar dit stelt me wel gerust :grinning: