Dom vraagje: het weer van morgen

@XJUSTLIKE Kan prima hoor :slightly_smiling_face:
Zou ik alleen wel een zomers shirtje aan doen (met bloemetjes of ruches oid), en als het kan een witte broek. Dat maakt het wat zomerser, anders staat het ook zo raar xD

komt het gelijk niet super zomers over als ik ook nog een witte broek aanheb? dacht met een spijker dat het misschien wat minder ‘‘opvalt’’, omdat ik morgen zeker nog zat mensen met laarzen zal zien lopen

Iets met korte mouwen en dan nog een vest eroverheen wat eventueel uit kan? In Nederland weet je het nooit met het weer. Misschien is de gevoelstemperatuur morgen wel heel koud…

Ik zou dit ook doen, want de in de praktijk blijkt dat het 's ochtends heel fris is, 's middags warm en dan na een uur of 18:00 word het weer heel fris.

ik trek gewoon mijn lage vans, skinny spijkerbroek, een shirtje met driekwart mouwen en een adidasvest aan, en gewoon mijn zomerjas met een sjaal eroverheen.
(:

Ik denk dat ik morgen misschien wel helemaal geen fatsoenlijke kleding aan doe, want ik ben erg verkouden/heb een oorontsteking waarschijnlijk/hoest heel veel dus het is niet zeker of ik naar school ga.
(Zonder een paracetamol besterf ik het >.<)

Jej mooi weer op mijn verjaardag :grinning:

Het is nou niet bepaald mooi weer nu. Het is mistig… :stuck_out_tongue:

Tja het wordt wel warm, maar als het goed is ook bewolkt… Dus dan valt die warmte wel weer mee.
Trouwens als ik nu uit het raam kijk ziet het er slecht uit :frowning_face:

Idd, het ziet er hier uit alsof het elk moment kan gaan regenen…

^ah echt?
hier in zeeland is het helemaal blauw, zou vandaag weer iets van 15-21 graden worden (:

Aaaaah nu ben ik zo erg jaloers he :frowning_face:
Hier is het super donker en waait het. Ik denk dat straks de regen losbarst!

Het weer hier is ook niet mooi… De lucht is helemaal wit.

Maar ik weet niet of het wel warm is, ik ben nog niet buiten geweest :3

Het zou zo mooi weer worden vandaag in het hele land, 19 graden ongeveer. En het is hier grauw en het waait en doet maar. :s (Overijssel)

Het is hier echt spuuglelijk weer. >.<

Idd, bij mij ook in Overijssel x)

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb hier in Utrecht nog geen spatje zon gezien vandaag…

Hier in Velp ook niet.
Volgens mij nergens bijna…