Dom vraagje: het weer van morgen

Het word morgen rond de 20 graden, maar omdat ik niet echt verstand van warmte of kou heb, is mijn vraag wat voor kleding is geschikt voor dat weer?
want normaal ben ik altijd degene die met een kort broekje op een panty aankomt omdat ik dacht dat het warm was, maar eigenlijk helemaal niet is.
Dus wat vinden jullie, wat voor kleding zou je met die temperatuur aankunnen

oke, dit voelt echt dom maarja.

20 graden? :open_mouth:

dat heb ik dus ook heel vaak. ik zit atijd te twijfelen ; tshirt of lange mouwen. :’)

Ik doe dan gewoon een spijkerbroek aan, gympjes en iets met 3/4 mouwen. Want het kan nu soms nog best koud waaien en ik heb het best wel snel koud =P

topjes kort broek panty kan altijd wel vergissen is menselijk ik vergis ook lekker warm heb ik zomer kleding en is gewoon te koud dan maar dikke kleding maar weer aan

doe anders een t-shirtje met een vestje, dan kan je het vestje altijd nog uitdoen :slightly_smiling_face:

kijk gewoon morgen even hoe het weer is,
ik zou zelf gewoon gaan voor een lange broek,
en dan bovenkant laagjes,
dus ene hemdje, blouseje/shirtje en n vestje.
als je het te warm is trek je het vest uit!

doe vestje over thisrt

oh zelfde reactie :slightly_smiling_face:

Wat mijn moeder altijd zei met dit soort weer: Laagjes! Zodat je altijd iets uit kan doen als het warm is, en aan kan doen als het koud is=)

-laagjes aan doen
-hemdje met vestje, goed voor warm en koud!
-driekwart-mouwen, er tussenin.

Zomg wordt het morgen 20 graden :’) ?

jeeeej 20 graden!! :slightly_smiling_face:
ot; het is dan ongeveer net zo warm als zaterdag, maarja verder heb je vast al genoeg info hih

Ik doe zowat altijd een panty met een shortje/rokje/jurkje aan met een vestje :'D

Haha ja, maar zaterdag heb ik de hele dag gewerkt, dus heb niks meegekregen van het weer (:

^ oh ahaha
nou het was heeeerlijk!

Ik heb altijd het probleem dat ik een panty aantrek als het veels te koud is. Afgelopen week ook al paar keer gehad… Dus ben al wat kou gewend. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Morgen kan het zeker wel. Maar ik zit de helft van de dag op school en anders ben ik thuis. Als je de hele dag buiten moet staan, zou ik het niet doen. oja smorgens kan het nog wel frisjes zijn…

Ow dus het klopt wel wat mijn moeder zei! Chilll, heb morgen toch lekker vrij (:
Ontopic: laaagjes!

ja ik geloof dat het zelfs nog wat warmer kan worden in het zuiden. Zouden sleehakken misschien kunnen (alleen bij teen open) en dan gewoon wel spijkerbroek/blazertje?

Als je niet weet of je korte mouwen aankan, zou ik gewoon een t-shirtje met een vestje/blazer doen bijvoorbeeld. Die kun je dan altijd uittrekken!