Dom geweest..

Pff the day after.

Ik heb eventjes meiden nodig die me beetje kunnen geruststellen want ik ben gister dom geweest, ik was aardig lam gisteren tijdens t uitgaan.

Komt me broer zonet thuis: nou je was ook wel lekker zat gisteren he? Heel me team kwam naar me toe van nou je zusje is ook wel lekker lam of niet, ik schaamde me dood voor je.

:frowning_face: Zoooo stomm en ik schaam me nu dood voor mezelf.
Ik heb ook lopen zoenen met een jongen en dat hebben ook een paar jongens gezien en dat werd ook verteld aan me broer.

Ik zit nu heel de tijd van oh wat zullen ze nu wel niet van me vinden, en weet ik wat. Wie kan mij geruststellen? :stuck_out_tongue: Dit heeft iedereen toch wel is enz… of hebben jullie ook wel is in zo’n soortgelijke situatie gezeten?:stuck_out_tongue:

Nouja ik hoor t wel! Groetjes X

(Oja ben geen 14 jarige huppelkut die doet alsof niet dat alle meisjes van 14 zo zijn! :stuck_out_tongue:)

Gewoon negeren, als jij het leuk heb gehad is er toch niks aan de hand?

Sorry, heb het nooit meegemaakt en zal ik ook niet meemaken. Maar ik denk het beste om het gewoon te laten passeren, en opmerkingen weglachen? Ik vind wel dat je de situatie niet moet nuanceren, omdat al die jongens toch al een (hoogstwaarschijnlijke) slechte indruk van he gekregen hebben, en deze indruk ook zullen behouden…

Je broer heeft groot gelijk… Lijkt me niet echt leuk om over je zusje te horen.
Maargoed, weet je dat voor de volgende keer toch? (:

Huh hoe oud ben je nou?

In ieder geval, ik heb geen ervaring hiermee want ik ga nog niet uit. Het lijkt me eigenlijk vervelender voor je broer, want jij hebt het aan jezelf te danken en je broer krijgt allemaal opmerkingen over JOUW gedrag. Volgende keer maar wat minder drinken denk ik.

Heeft iedereen wel een keer! Ik heb het ook wel eens gehad… Dit is echt zo’n plaats waar iedereen elkaar kent en alles gat snel de ronde in. Mijn zus kwam ook toen naar me toen: ‘wat heb je nou weer gedaan, heb je jezelf weer voor lul gezet blabla.’
Maar meis, ga je nu niet schamen en druk maken, hou je volgende week gewoon in en iedereen is het weer vergeten! Zo gaat dat met deze dingen. En als jij een leuke avond hebt gehad, dan is er toch niks ergs? Laat ze lekker denken wat ze willen! Zelf zijn die jongens ook wel eens lam geweest en hebben ze rare dingen gedaan.

Ach ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Maar goed, het is gebeurd, je kunt er niks meer aan doen, laat het zo.

Je kunt er niet zoveel aan doen. Maar geloof me: Het boeit mensen echt niet zoveel als jij denkt.
Iedereen is meer met zichzelf bezig haha.

Kan gebeuren, moet je toch ook een keer meegemaakt hebben, en je had het leuk dus geen probleem.

Kan gebeuren gewoon negeren je hebt het toch leuk gehad?

Ah super dankjewel voor de lieve reacties! Inderdaad volgende week maar eeeven wat minder gaan drinken. Of ik ga gewoon de hele avond aan de cola… wil echt niet de barbie van oh oh cherso uithangen als zuipschuit hehe.

Of ga gewoon niet uit op je 14e :’)

kan een keer gebeuren hoor, zolang jij er niet iedere week zo bij loopt, is het absoluut menselijk dat je een keertje te ver gaat… En je hebt er weer van geleerd, en nu kun je ook je broer en de andere mensen om je heen laten zien dat je het ook anders kan :wink:

Trek het je niet aan. :slightly_smiling_face: Je broer komt er wel over :’)

Haha nou dat heb k nooit gedaan. Ging ook nooit naar van die teenage party’s vroeger en zo.

Ja, foutje gemaakt. Kan gebeuren, is mij ook gebeurd hoor ik ook nog wel es xD. Maar weetje, net wat je zegt het kan iedereen wel overkomen (ook al zeggen mensen hier van absoluut niet). Soms heb je het teveel drinken niet door (tot het te laat is), en ik zou gewoon duidelijk maken dat het een fout van je was en dat dit niet je bedoeling is. En vanaf nu wat rustiger aan met de drank he :stuck_out_tongue:.

Ik zal je simpel geruststellen: is je broer de baas?
Beslist hij wat jij wel en niet mag met stappen? Moet ie op je letten?
Hij trekt het zich te veel aan, come on, al zoen je met alle jongens in de kroeg, kan hem het verrotten.
En dan nog heeft zijn team het gezien, het gaat toch niet om hem.
Maak je niet druk meid, als je het maar naar je zin hebt gehad gisteren.

Meid maak je niet druk joh, rond die leeftijd moet je gewoon lekker lol hebben en doen waar je in in hebt! Zoveel meiden maken dit wel eens mee en je hebt toch lol gehad? En ik vind die reactie’s over dat het lullig is voor die broer echt zwaaare onzin. Hij is toch niet haar baas ofzo?:’) En echt alsof hij dr wakker van ligt. En lekker boeiend dat zijn team ‘t heeft gezien, alsof zij allemaal zo heilig zijn come on. :’)

Hihi dankjullie wel!!! :slightly_smiling_face: