dom geweest met scheermesje (gezicht) HELLUP!

hey,
3 weken geleden gaf mijn vriendin een opmerking over mijn bakkebaarden (dat ze dik waren etc.) ik WIST dat het een grapje was maar ik werd onzeker over mijn bakkebaarden. dus ik ben meteen mijn bakkebaarden gaan ‘bewerken’ de ene kant werd letterlijk een streepje (ugh) en de andere zag er nog vrij normaal uit maar er waren haartjes weg hier en daar. het streepje is nu uiteindelijk weer een beetje teruggegroeid naar zijn eigen vorm maar ik heb alsnog een aantal dikke haartjes bij mijn bakkebaard die ik de hele tijd met een PINCET moet weghalen en dat doet enooooorm veel pijn… heeft iemand tips?

nog een ander probleem…
ik ging mijn benen onder de douche scheren en ik tilde mijn hand op om mijn haar uit mijn gezicht te vegen en daarbij zijn een aantal haartjes weggeschoren :pensive: niet expres dus maar ik heb er nu zoveel last van! je ziet nu stoppeltjes, bléh, en als ik het laat groeien ziet het er onaangenaam uit… help!

***sorry als dit forum op de verkeerde plek staat of dergelijke, ik ben hier net pas***

Wat dacht je van eraf blijven en terug laten groeien.

kraplapje:
ik wil het doen ja, vrij logisch :wink: maar je ziet dan kleine dikke haartjes terugkomen en dat wil ik voorkomen…

Die groeien echt wel weer uit tot normale haren. Je zult door de piekfase heen moeten.

oh oké! :slightly_smiling_face:

Je kan het ook altijd een keertje laten harsen, heb je nergens last van!

zoals kraplapje al zegt, als je het blijft scheren zal het probleem terug blijven komen. Dus je moet ff door de zure appel heen bijten en het laten terug groeien of harsen zoals Lesley zegt.

Gewoon af blijven, dan wordt het weer normaal. Harsen kan ook pas als het lang genoeg is. :stuck_out_tongue: