dom bezig

Ik ben nogal dom geweest door een vriend van me uit boosheid te stalken en heel vaak op te bellen op mn mobiel en via mijn huistelefoon laat het nu een vriend zijn waarvan mn ouders liever niet willen hebben dat ik met hem omga.

nu heb ik dus twee vragen

1 kan ik verbergen dat ik hem zovak heb gebelt?
2 hij wil nu niet met me praten, hoe zorg ik ervoor dat ik weer wat crediet bij hem krijg?

1. nee.
  2. laat het rusten voorlopig. Misschien hebben je ouders wel gelijk en is het geen goede jongen.
  1. Nee
  2. Hem inderdaad met rust laten. Als iemand mij de hele tijd zou stalken zou ik ook even niet met diegene willen praten.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

nee oke snap ik wel, maar het klinkt mss onzettend dom maar hoelang dan?

12 dagen.
Nee komop. Dat kunnen wij toch niet weten? Wij weten niet hoe hij is.

xD hij vergeeft wel redelijk makkelijk enzo :flushed:

:’)

Nee maar ik zou wachten tot hij weer contact opneemt.

Wacht gewoon, je zal wel merken wanneer je weer kan sturen naar hem.

de gebruikersnaam en de titel alleen al

achja yoloooo

Nee ik zou hem met rust laten. Daarna misschien je excuses aanbieden voor het lastigvallen.

je kan 't niet verbergen. verder moet je hem gewoon tijd geven zodat hij ook kan bedenken wat hij zelf wilt.

Dat van het bellen met de huistelefoon kan je (helaas) niet verbergen, en ik zou als ik jou was hem voorlopig met rust laten. Niet een dag, maar gewoon een lange periode en dan voel je zelf wel aan wanneer jullie weer kunnen praten.

Ik ga ook voor YOLO

Voor een lange tijd met rust laten, geen enkele jongen wilt omgaan met een meisje die hem lastig valt. Daarna kun je beter je excuses aanbieden, want gestalkt worden door iemand is écht niet leuk.