dom antwoord???

hoi meiden :grin:,

ik vind een jongen leuk ;p
en hij mss mij oowk.
Dit heb ik hem denk ik laten zien en dan is hij “rustiger” geworden.
Dus heb ik het hem gevraagd, hier onder ziej dus zijn antwoord enzo

Ik: “hey, als ik je tegen kom ofzo heb ik net het gevoel dat je me negeerd of niet durfd aankijken. Is er iets mis of heb ik iets verkeerds gedaan? :S xx”

Hij: “Néen (: Maar meestal kijk ik naar je juist als je het niet ziet ö x”

Ik: “Achzo :slightly_smiling_face: Maar ik wil eens hallo zeggen (wat ik zeker nog eens zal doen) maar dan kijk je juist niet meer ;s xx”

Nu was ik gisteren wat traag van begrip en heb ik vandaag pas door wat de betekenis van zijn berichtje was :stuck_out_tongue:
Maarja ik heb dus direct iets terug gestuurd en vind het nu eigelijk wel dom klinken.
Wat vinden jullie ervan?? :s
oja, heb nog altijd geen bericht terug gehad.
En als ik hem op school tegenkom kijk ik altijd weg enzo (is dit flirten?) Maar ik zal oogcontact proberen te maken.

Grtjs :grin:

(ps. aub geen domme opmerkingen!!!)

Wegkijken is niet echt flirterig. Probeer wat meer initiatief te nemen omdat jullie hier ook niet verder mee komen. Ik vind het niet raar wat je stuurde (oh, die taal…), maar hij kan het natuurlijk verkeerd opgevat hebben. Meestal is de ‘:P’ smiley wat meer flirty dan de ‘:S’ (<- vroeger als iemand dat naar me stuurde, dacht ik altijd; laat maar)

:’) smiley logica.

Nee, ik denk gewoon dat je moet proberen er meer voor uit te komen.

Heb je hem sws wel eens ooit in het echt gesproken? Wegkijken is géén flirten want zo lijkt het alsof je hem negeert, als ik jou was zou ik hem eerst wat beter leren kennen.

ik ken hem voornamelijk via sms en fb maar hij heeft wel al hoi gezegd tegen mij en ik had toen gezwaaid ;d.
Maar heb dit ook nog gevraagd aan een vriend van me wat hij (die jongen van de sms) precies bedoelde en die zij dat hij op me was maar bechaamd is.
Omdat hij me nhu wat negeerd en wat rood komt en wegkijkt als ik hem tegen kom.

Idd smiley logica :stuck_out_tongue:
maar jhua ik was al blij dat hij weer op mijn berichten antwoorden :grinning:

Negeert met een D? Durft met een D?
Are you kidding me?

Sorry, maar ik zou het smsje dan sowieso niet meer serieus nemen.

Misschien kan je hem opnieuw een berichtje sturen om te vragen hoe zijn dag is :slightly_smiling_face:

*negeert

en knoop eens een gesprek aan, dan pas weet je of hij echt leuk is. In het echt dan, internet maakt dingen heel anders dan ze in werkelijkheid zijn.

uchmm, ik woon in België, West-vlaanderen dus.
En wij typen in het west-vlaams en met afkortingen.
Deze berichtjes zijn vlug “vertaald” geweest, snapj?

Dit wilde ik al een paar keer doen.
Maar elke keer als ik hallo ofs wil zeggn kijkt hij juist weg ofs en dan wil ik net geen hallo zeggn snapj?

Huh, ben ik nou de enige die het niet snapt. Wat bedoel je met ik was traag van begrip en dat je pas later door had wat die bedoelde??

De grote kans zit erin dat hij niet antwoord zowel dan is het een kort gesprek.
Maar kan het proberen ;d (en dit is van het moment dat ik heb laten zien (beetje) dat ik hem leuk vond)

Om de een of andere reden lees ik echt niet lekker door je posts heen, maar wat ik er uit op maak is dat je gewoon “dichterbij” wil komen bij die jongen.

Durf. Zeg gewoon hallo, dat zou net zo goed vriendschappelijk kunnen zijn. Wat is het ergste wat er kan gebeuren?

ik was die dag (en ervoor) omdat ik niet genoeg geslapen had traag van begrip,
dus ik moest 2maal nadenken bij wat mensen zeiden enzo
en vndg had ik pas door wat hij bedoelde met zijn smsj ;d
snapj?

Dat hij geen hallo terug zegt ;s en ook hij is altijd samen met zijn vrienden of ik met de mijnen en mijn vriendin vind dat allemaal zo grappig en gaat hem dan uitlachen (maar als ze dit zou doen negeer ik haar echt!!)

maar kan het ook zijn dat hij zo doet omdat ik geen hallo terug zei maar enkel zwaaide? (was 5 cm dicht bij hem)

en sorry dat het wat onduidelijk is maar ik kan dit dus niet zo goed ;/

Of zoals eergisteren, er liep een meisje bij en die gaf mijn zo’n doordringende blik als ik in zijn richting keek, maar dat meisje heeft al een lief dusj (heb het uitgepluisd xd)

srry maar upj ;d

Dat hij wegkijkt betekend niet dat je geen hoi kunt zeggen, hij doet dit waarschijnlijk niet expres. Je kunt best op m afstappen en “heee!” zeggen, hij vindt dit vast alleen maar leuk. Ik snap dat het moeilijk is, maar als je dat niet durft… hoe wil je dan ooit iets gaan afspreken of hem beter leren kennen?

tjhaa,
ik durf net enkel hallo te zeggn als hij kijkt xd maar als hij kijkt ga ik lachen maar dan kijkt hij juist weg, dus juist als ik hallo wil zeggn eh --’

Maar ik zal echt mijn moed bij een rapen en het toch proberen! wat heb ik te verliezen? kom hem toch nog wel veel tegen als ik er op let :grinning:

ik vind het niet dom klinken hoor :wink: in mijn oren klinkt het vlaams dom, maar dat komt omdat ik nederlandse ben :stuck_out_tongue: