Bij welke landen kan je allemaal dolfijnen voor de kust spotten?
En waar hebben jullie dolfijnen gezien?
Bij welke landen kan je allemaal dolfijnen voor de kust spotten?
En waar hebben jullie dolfijnen gezien?
Geen idee, maar het lijkt me wel übervet! Vroeger wilde ik altijd dolfijnentrainer worden haha. ik wil ook een x met ze zwemmen
ik ook haha,
ik wil ook heel graag een keer met ze zwemmen en in het wild zien
M’n zus heeft ze gezien toen ze op vakantie in Tenerife was. Ging toen zo’n boottocht doen
Ik heb ze gezien in de Rode Zee bij Egypte. We gingen een boottocht doen en daar was toen ineens een groep dolfijnen, heel leuk om te zien!
Bonaire!
Jaa, dat heb ik in Tenerife ook keer gedaan. Ik was op een catamaran, en lag in een net tussen de 2 ‘boten’ in zeg maar. En toen zwommen er ook een paar dolfijnen rond de boot. Echt supergaaf, om het van zo dichtbij in het wild te zien
Ik zag ze een keer hier zo, bij Scheveningen, stuk of twaalf tuimelaars. Kwamen ze zo aandrijven op hun luchtbedjes, cocktail in de hand. Zeiden ze dat ze helemaal vanuit Mexico hierheen waren gedreven. Mooi gezicht joh, vergeet ik nooit meer.
Ik heb ze gezien toen ik op vakantie was in Tunesië, het was aan de Golf van Hammamet
Dolfijnen zijn zulke liefdevolle dieren. :'D
zijn de meeste dolfijnen niet homosexueel?
ik dacht dat ik dat ooit eens had gelezen
echt op heel veel plekken… ik zag ze vooral in afrika, bij Zanzibar, en amerika voor de kust van Coronado, en bij Mexico, maar ook op Aruba kan je ze zien… Niet allemaal dezefde soort natuurlijk, maar ze zitten echt op heel veel plekken! De kunst is vooral om ze te zien
Ik heb ze gezien in schotland (inverness heet het daar geloof ik), noorwegen en zweden. Gewoon tuimelaar dolfijnen (:
In Portugal heb ik ze gezien met een boottochtje