Dolcis actie?

http://www.dolcis.nl/acties/inruilactie-(1).aspx

ik vind dit echt een super actie, alleen mijn vraag is, mogen het alleen schoenen zijn van die winkel of ook gewoon van andere winkels?

Ik ben dan iemand die ze een Dolcis winkel zou bellen om te vragen hoe het in elkaar steekt.

nou ik geloof dat het zo zit:
Als je een paar schoenen koopt bij Dolcis en meteen oude schoenen inlevert. Krijg je een kortingsbon, voor als je de volgende keer schoenen gaat kopen.
Ik geloof dat het zo is, maar weet het niet zeker( de actie is ook bij Manfield, invito…)

Alle schoenen, ook van andere winkels. Zelfs slippers enz haha (:

okee dankjewel :slightly_smiling_face:!

bij een aankoop vanaf 40 euro mag je 1 bon inleveren, bij aankoop vanaf 80 euro 2 bonnen enz. ik had bij pro sport voor 124 euro gekocht en 3 paar schoenen ingeleverd dus hoefde ik maar 94 euro te betalen.

en ik had primark schoentjes ingeleverd van 3 euro die versleten waren

de winkels die daar staan genoteerd, scapino ook en nog wat zaken zag ik in dekrant staan.

Pro sport, Manfield, Invito, Dolcis, scapino (?) geloof ik, en nog een webshop. dan krijg je voor elk paar schoenen dat je inlevert een kortingsbon van 10 euro, die je kan inleveren op iedere besteding van 40 euro, dus bij 40 euro kan je 1 bon gebruiken, 80 euro 2 bonnen etc. Je mag alles inleveren, zelfs sloffen en slippers. maar de info kan je ook op de sites van die winkels vinden, daar heb ik het ook vandaan! het is alleen maar een hele korte periode (1 week dacht ik?) waarin je de bonnen kan gebruiken geloof ik

Haha gewoon even wat schoenen van 2 euro halen bij de action om in te leveren!