Dokter? of niet

Ik heb nu al vrijwel 3 maanden achtereen last van zere borsten.
Springen / lopen/rennen / huppelen alles wat je kan verzinnen doet zeer --’
Ik dacht dat het kwam omdat ik ongesteld moest worden maar daarna was het nog steeds niet weg !

Een meisje uit me klas zei dat het kon liggen aan de bh’s die ik draag?
Ik twijfel nu of ik naar de dokter zal gaan of niet …

tips?

Is het niet omdat je borsten groeien? Bij mij deden ze daarom altijd zeer vroeger.

Ik ben 20 … na je 18e groeien je borsten niet meer heb ik gehoord? :’)

Ik had gehoord dat ze groeien tot de 21, maar ik weet niet of dat waar is. Klinkt wel als groeipijnen.

Misschien naar een lingeriezaak gaan? Om je te laten opmeten? Misschien draag je de verkeerde maat :slightly_smiling_face:

ik heb er ook last van!

Ze groeien gewoon. Ze kunnen misschien wel zeggen van je borsten groeien tot je 18e, maar dat verschilt toch per persoon.
Misschien ben je onlangs aan de pil gegaan? Ik had toen ook pijn aan mn borsten omdat ze daardoor groeiden.

Ik zou eerst naar een lingeriezaak gaan om je op te meten. Als blijkt dat je gewoon de goede maat draagt kun je altijd naar de dokter gaan.

Ik heb het idee dat veel mensen denken dat de dokter hen een aansteller vindt als ze voor zoiets komen, maar dat denken ze echt niet.

Ok dan ga ik er toch maar aan geloven en me laten opmeten XD

Ik zou even naar de lingeriewinkel gaan om te kijken of je bhmaat nog wel goed is

het afgelopen jaar zijn mijn borsten bijna een hele cupmaat gegroeid en ik ben zelf ook 20 kan dus wel zijn dat ze groeien

Ik heb daar ook nogal last van en mijn borsten zijn het afgelopen jaar een cupmaat gegroeid. Ik ben ook 20. Volgens mij groeien ze door tot je 21e.