dokter of fysio

heey allemaal,

al sinds een week heb ik last van mijn linker schouder, en met mijn werk als vakkenvuller was dat woensdag even lastig, dozen optillen van mijn kar af ging niet meer. potjes enzo bovenaan in de schappen zetten ging niet meer. Als ik mijn jas aantrek doet mn schouder ook pijn, als ik mn arm naar achtere doe. ik kan er niet meer op liggen op bed en soms gaan de steken door tot achter in mn schouder en in mn bovenarm,

maar ik zit even met de vraag, wat denken jullie dat handiger is, naar de fysio gaan of naar de dokter, want ik ben bang dat het niks is en dan ga je voor niks naar de dokter.

Dokter. Die kan je altijd als er iets is nog doorverwijzen naar de fysio.

maar ik ben bang, dat het straks niks ergs is en dat de dokter me dan later niet meer serieus neemt ofzo

Ik denk dat de dokter je altijd serieus neemt hoor. Dat zou hij iig altijd moeten doen. Jij hebt al een week last van je schouder; heel normaal als je daar nu mee naar de dokter zou gaan.
De fysio krijg je meestal maar een bepaald aantal keer per jaar vergoed dus je kunt er beter pas heengaan als dat echt nodig is. En ff uitzoeken hoe dat bij jou zorgverzekering zit.

okeej dankjewel dan zou ik zo even een afspraak maken

Is vast een ontsteking! Dus dokter!

Sowieso krijg je de eerste behandeling bij de fysio gratis als je een doorverwijsbrief van de dokter hebt.

Mijn moeder had de fisio al gebeld dus daar ben ik toen maar heen gegaan, me spier in me schouder was ingeklemd en opgezwollen, en me schouderblad bewoog niet goed vergeleke me andere schouderbladd