Doggy

Ik en mijn vriend zijn al 2jaar samen en willen voor het eerst ‘hondjes-stand’ uitproberen. Maar ben bang dat het superveel pijn gaat doen. Iemand ervaring?

Zolang hij in je voorste gat blijft lijkt het me geen zeer doen

Ik zou zeggen: probeer het uit, zo kom je er vanzelf achter.

hebben jullie verder wel al seks gehad?
(want dan lijkt het me dat het geen pijn doet x’)?)

prima standje verder maar ik hou persoonlijk meer van andere standjes…

Ja dat wel, maar we willen - klinkt zo dom- het in mn poepgaatje proberen…

Hoezo in je ‘poepgaatje’? Ik vind dat persoonlijk nogal pijnlijk en vies.
Een vagina is toch gemaakt voor een lul en niet een ‘poepgaatje’.
Het idee al -.-’
Sorry, maar dit is mijn mening. Als je het wil doen gewoon doen.

Oefening baart kunst.

je wilt dus anaal? moet je denk ik even veranderen in je beginpost, maakt het even een ander verhaal.
en ja, natuurlijk doet dat pijn.
heb er gelukkig geen ervaring mee dus kan je niet helpen

ik wist niet dat je dat bedoelde, maar in je anus lijkt me dat niet erg lekker.
experimenteer gewoon wat meer uit op standjes, bepaalde plekjes (als is dit in de herfst/winter niet te doen) etc.
waarom pijnlijk als het lekker kan? x’)

Als je wilt dat het niet vies is, dan moet je maar eens zoeken naar een ‘anal douche’. Een soort balletje met tuitje waar je lauw water mee opzuigt en dan stop je het tuitje in je anus, knijp je het leeg, naar de wc en klaar… Lekker schoon en je kunt doen wat je wilt :wink:. Gebruik ook glijmiddel!!! Anaal neuken zonder glijmiddel doet zeer en dat wil je niet :wink:

Heel veel glijmiddel en rustig beginnen.

Anaal is iets anders dan doggy-style. Doggy-style kan namelijk ook gewoon in de vagina, en dat wordt ook meestal gedaan. Misschien moet je eens een topic opzoeken over anaal, want die is er wel. Ik denk dat het iets heel persoonlijks is, de een vind het smerig en moet er niet aan denken, de ander wil het wel proberen. Ik moet er persoonlijk niet aan denken. Als je het doet, gebruik dan wel veel glijmiddel en een condoom!

ik zal t ff zo zeggen. dan voel je je alsof je ingewande doorboort zijn :'P

Ik heb 't ook al een paar keer gedaan, het doet geen pijn. Als je normaal een beetje pijn hebt bij de normale stand sex, zal ik aan je vriend vragen om niet zo hard te ‘ketsen’.

Als je anaal wil kun je misschien eerst proberen een vinger en zo stapje voor stapje verder gaan. En natuurlijk veel glijmiddel

Awwww pijnlijk! Succes meid!

Ik vind doggystyle juist fijn, maar dan niet anaal, haha.

Gewoon doggystyle is prima te doen hoor.
Bij anaal zou ik toch voor veel glijmiddel gaan anders doet het pijn.

geen ervaring met anaal. maar een vriendin vertelde me ooit dat ze heel de dag niet kon zitten…