Doet jou moeder weleens '' cool '' ?

(Er is een reden voor dat ik dit in ‘’ Onzin ‘’ hebt geplaatst)

Probeert jou moeder ook weleens een poging te doen om ‘’ cool ‘’ te zijn?

Voorbeeld:

‘’ Mam, wat vind je van deze blazer die ik heb gekocht? ‘’

• ‘’ Ja echt vet cool, daar maak je echt de blits mee ‘’

dat is toch gewoon enthousiast zijn ipv ‘cool doen’?
Teminste, de blits maken enz, dat zijn voor mijn moeder echt de woorden van toen zij nog jonger was…

Mwhaha gelukkig is mn moeder niet zo…
Mn vader trouwens wel -.-
Hij doet jeugdzorg, en heeft dan een groep van 15 tot 20 jaar, echt van die ‘stoertjes’ dus. Hij neemt ook al die woorden over; Dope patta’s man.
Soms kan ik hem echt wel schieten, vooral als er vriendinnen bij zijn <_<

Nja mijn moeder is opzich best cool. Ze is niet echt heel oud en ze praat precies hetzelfde als ik en mijn vriendinnen. En ze kleedt zich hip.

ehhh
“hoe gaat het met de boyz”
“ja goed hoor mam” -.-

Woow, lekker veel reacties ineens.
Ik wou reageren op die eerste xD

Nee, mijn moeder doet dat eigenlijk nooit…

Ja haha, ik wist niet hoe ik het het beste moest omschrijven. Gewoon alsof je moeder nog doet alsof ze 20 is. Qua gedrag he, gelukkig doet mijn moeder het niet qua kleding xD

Whahaha xD
Mijn moeder doet ook wel eens van dit soort dingen, af en toe wordt ik er ook gek van, maar volgens mij hoort het gewoon bij moeders.
Hoewel ik hoop voor mijn toekomstige kinderen (als die er komen) dat ik later niet zo ga doen.

In plaats van te zeggen dat een jurkje mooi bij me past zegt ze dat hij supersexy staat.
Vind ik wel leuk hoor =)

whahahahhahahhaha
dope patta’s…

Hehe, ik zeg weleens tegen mijn moeder als ze iets nieuws aan heeft; WOEHOE HOT MAMA. Maar dan word ze altijd rood en vraagt ze heel schattig; echt?

nee
ja soms scheldt ze OPEENS met fucking ofzo xD maar das niet stoer doen denk ik.

Niet dat ik me kan herinneren xd.

Sorry hoor… maar ik vind dat een vooroordeel ik ben ook iemand die bij jeugdzorg zit en ben 18 en ben ik stoer of zo??? nee dus ik vind dat je dat verkeerd beoordeeld… Want ook mensen die niet bij jeugdzorg zitten die zijn zo…

Ontopic: ik heb dus geen moeder meer…

Het spijt me voor je dat je geen moeder hebt. En ik denk niet dat degene die dat zei over stoertjes het werkelijk over iedereen had. Ze had het misschien wat tactvoller mogen zeggen inderdaad maar je hoeft je niet meteen beledigd te voelen. Je weet zelf hoe het zit ;]

Haha dat doe ik ook altijd =D

Nee, ze is wel modern maar ze gedraagt zich naar haar leeftijd.

Ja, mijn moeder (gelukkig!) ook.

Haha ja mijn moeder zegt weleens, diss diss! (Terwijl ze niet eens weet wat dissen betekend :crazy_face: )
En ze zegt weleens duhhh :stuck_out_tongue:
Achja, kan er wel om lachen…

ja x) vooral als vriendinnen er zijn.
dan probeert ze wel eens mee te doen met het gesprek enzo.