Doet hij raar?

Hey :slightly_smiling_face:
Ik moet even mn verhaaltje kwijt en zou graag jullie advies/gedachten hierover willen horen!
Ik ging dus vrijdag uit met een vriendin en twee vrienden en we kwamen twee leuke jongens tegen. Het kwam er dus op neer dat mn vriendin en ik met die twee jongens zijn gegaan en onze vrienden hebben achtergelaten. We gingen met ze naar het park.
Het was een super leuke avond met die jongen, de hele tijd gezoend en gepraat (hij wilde verder gaan, maar dat heb ik afgehouden).
Uiteindelijk zijn mn vriendin en ik naar huis gegaan en hebben we nummers uitgewisseld.
De volgende dag voegde hij me toe op facebook en begon een gesprek op whapp. Het gesprek was alleen een beetje droog, want hij gaf wel uitgebreid antwoord op wat ik zei, maar hij vertelde niet echt dingen uit zichzelf of vroeg dingen over mij ofzo (want we kennen elkaar natuurlijk niet echt)… Toen opeens zei hij dat hij ging slapen, maar ik zag dat ie een half uur later nog online was geweest… Vandaag begon hij weer te praten en zei sorry dat ie opeens weg was, maar nu doet ie dus weer droog!
Ik klink echt heel paranoide haha, maar ik vraag me gewoon af of dit aan mij ligt. Over een paar weken, als we allebei net terug van vakantie zijn, is er een feest en ik zou het best leuk vinden om weer met m te gaan. Ik vraag me alleen af of hij dit gewoon ziet als een eenmalig ding of niet.
Wat denken jullie? xx

Niet alle mensen zijn even enthousiast op whatsapp. Ik heb dat soms ook wel dat mensen heel droog overkomen, terwijl ik ze gewoon goed in het echt ken om te weten dat ze het zo niet bedoelen. Misschien bedoelt hij het dus ook niet zo aangezien hij zelf ook gewoon gesprekken begint en zo.

Ik zou als ik jou was gewoon nog wat kletsen via whatsapp, ook tijdens de vakantie als dat kan. En als je dan merkt dat hij nog steeds zelf gesprekken begint, misschien een keer vragen of hij zin heeft om samen naar dat feest te gaan.

Opzich is hij wel degene die jou geappt heeft en je heeft toegevoegd op facebook. Als het echt was bedoeld als eenmalig zou die dat niet doen denk ik :slightly_smiling_face:

mmh beetje vreemd ja dat hij je wel toevoegd of facebook en je wel gewoon appt. Naja mijn vriend is ook niet zo spraakzaam op app. Mischien kan je een keer met hem afspreken?

Als hij je toevoegt enzo vind ie je wel leuk! Je kent hem pas net, doe rustig aan en kijk gewoon hoe het loopt.

Precies, ik zou hem gewoon vragen voor dat feest.

tsja ik weet het niet… we waren allebei volledig nuchter, dus het is ook niet dat hij achteraf spijt heeft omdat ie dronken was ofzo… Maar het ene moment praat hij dus gwn met me en het volgende moment is ie opeens weg en zegt niks meer tot ik iets zeg :frowning_face:

Sommige jongens zijn gewoon niet zo sociaal op app. Misschien kunnen jullie wat leuks doen en vraag hem inderdaad mee naar dat feest!

Hij is denk ik gewoon niet echt goed in praten op whatssapp, zoals hier boven al wordt gezegd. Het is op zich al best bijzonder dat hij zei ‘‘sorry dat ik opeens weg was’’, want vaak hebben zulke jongens dit niet eens door. Ligt dus niet aan jou. Hij ziet je echt wel zitten en je hoeft je nergens druk om te maken! Spreek binnenkort met hem af, waarschijnlijk doet ie dan gewoon weer zo leuk als in het parkje. Zo niet, dan weet je dat ook weer en kun je verder. Komt goed!

Ohhh ik zou dit niet te snel persoonlijk nemen joh… ik als meisje reageer soms ook gewoon uit het niets urenlang niet, gewoon omdat ik het vergeet omdat ik iets anders ben gaan doen ofzo… laat staan jongens die niet meerdere dingen tegelijk kunnen doen… daarnaast ken je hem net pas, dus je moet het tijd geven…

Ik vind het goed dat je niet verder bent gegaan… zoenen met een bijna vreemde is al heel wat vind ik, laat staan echt door gaan…