Doen of toch niet?

Het is een lang verhaal.

Toen ik in September ging werken bij de Albert Heijn was er een super leuke jongen genaamd T. We kletsen super veel omdat hij op het pad voor mij stond en we elkaar dus vaak zagen. Ik kon het super goed met hem vinden en we plaagden elkaar altijd een beetje. Voor hem ging ik ook altijd eerder mijn bed uit en gingen we altijd 5 minuten voordat we gingen werken afspreken. Maar het was altijd zonder dat iemand ons zag, want bij de AH is het nogal een roddel circuit en we wilden niet dat er over ons geroddeld zou worden.

Ik had hem na een week of 3 op msn en we konden het steeds beter vinden. Hij wilde een keer afspreken, ik was helemaal blij en dacht dat hij me leuk vond. Ik zag hem echt als boyfriend-material dus ik hoopte dat het iets zou worden. We spraken af bij een speeltuintje in de avond en we hadden gezoend. Ik was die dag super gelukkig.

Die weken daarna spraken we steeds vaker af maar steeds op plekken waar niemand ons zag, en als we een bekende zagen fietsten we altijd weg. Aan het begin vond ik het niet zo erg, want ik was bij T en dat vond ik genoeg. Maar op een gegeven moment voelde ik me net zo’n bootycall( niet dat we seks hadden ofzo hoor) dus ik begon me te irriteren. Als ik dat aan hem vertelde zei hij gewoon dat hij niet wilde dat er geroddeld werd. Maar het bleef zo doorgaan dus kregen we ruzie.

Die weken daarna kregen we vaker ruzie en af en toe was het goed. Ik verwijderde de hem van hyves zodat ik niet elke keer zijn foto hoefde te zien als ie online kwam en op msn had ik hem ook niet meer. Ik vroeg andere werktijden aan want ik irriteerde me dood aan T. Iedereen in de AH vond het alleen maar grappig maar ik irriteerde me dood. Vooral als ik met T een keer moest samenwerken.

Ik kreeg steeds ruzie en dan kwam het weer goed en dat gingen maanden zo door. Maar ik had hem 2 maanden geleden geblokt en hem niet meer gezien en/of gesproken. Ik voelde me heel rustig en opgelucht, maar elke keer als ik hem zie krijg ik zo’n rare brok in mijn keel, alsof ik iets mis. Maar ik besteedde er niet veel aandacht aan. Maar hij ging vorige maand weg een maand lang naar Italië voor vakantie. Ik miste hem op een vreemde manier heel erg en ik heb hem al een tijdje op msn.

Nu wil hij vanavond afspreken, aan de ene kant wil ik erg graag ik en T toch echt iets hebben, maar ik wil absoluut niet in hetzelfde patroon vallen als eerst.
Ik weet niet echt wat ik moet doen,
misschien een idee?

Zeg anders dat je wilt afspreken ALS hij niet meer geheimzinnig doet (daarmee bedoel ik alles verborgen houden).
Dan kan hij zelf een keuze maken, en is er meteen duidelijkheid.

Gewoon doen.
Je geeft zelf aan dat je hem mist.

spreek met hem af, en praat?

inderdaad gewoon doen!
maar ik zou ook wel tegen hem zeggen van ik wil wel afspreken,
maar alleen als je niet meer geheimzinnig wilt doen,
want anders word het natuurlijk weer precies hetzelfde…

kzou het doen en dn zeggen dat je je vreselijk aan irriteert als hij weer zo geheimzinnig doet en dn kijken hoe hij doet, je kan het toch nog altijd 1x proberen, en je mist hem ook nog dus misschien vind je hm op een rare manier leuk terwijl je dat zelf niet doorhebt

oeps , dubbel gepost :blush:

beschouw het dan maar als een upje