DOEN OF NIET?!

Ik heb even jullie mening nodig over iets…

Nou kijk, er is een jongen die ik echt leuk vind en ik heb 'm 2 keer in het echt gezien. De eerste keer was in een discotheek en de tweede keer was in de tram, toen stond ik vlak naast 'm en kreeg allemaal kriebels in me buik. Hij is het halfbroertje van een oude schoolgenoot van mij dus via hem zou ik wel in contact kunnen komen met hem, maar we spreken elkaar echt haast nooit dus als ik ineens uit het niets weer contact met hem opzoek door z’n halfbroertje is dat ook raar…

Nu is het zo dat hij hyves heeft en dat heb ik ook dus ik zit te denken of ik hem een prive bericht moet sturen ondanks dat we elkaar helemaal niet kennen (maar dat wil ik wel heel graag!). Gewoon een berichtje met iets onschuldigs erin…

wat vinden jullie ? en als ik het doe, wat zou ik dan in het berichtje kunnen zetten?

alvast bedankt ladies!!

heb je hem al toegevoegd als vriend op hyves?
Als dat niet zo is kun je daar eerst mee beginnen, zo raak je ook aan de praat met iemand;)

x
Succes

Voeg m eerst gewoon eens toe en kijken wat hij dan doet.

Als hij je niet kent en vraagt: wie ben jij? dan weet je dat jij dus niet opvalt bij hem.

Ik zou hem dus toevoegen als vriend, en je zou hem wel een berichtje kunnen sturen met bijvoorbeeld de vraag of hij je nog kan?