doen of niet?

ik heb een heel lief vriendje en ben heel gelukkig met hem,
ik heb hiervoor ook een vriendje gehad maar die heeft mij gebruikt
want nadat ik hem had afgetrokken ging hij meteen weg en liet
hij niks meer van zich horen ik had het ook uitgemaakt daarna omdat hij zo dee,
maar nu heb ik dus een nieuw vriendje en ik ben super gelukkig met hem en we zijn heel verlieft op elkaar maar ik wil het heel graag bij hem doen
alleen ik ben zo onzeker en ben zo bang dat ik het fout doe…;$
hij begrijpt me gelukkig heel goed en heeft er respect voor,
maar wat moet ik nou doen? :blush:

Omdat je dit topic opent raad ik het je af!

Gewoon wat proberen, hij zal je heus niet uitlachen en aan zijn reactie merk je wel wat hij fijn vindt en wat niet.

Ik raad het af.
Wil je dit doen om hem te plezieren? Zo dat ie je leuk blijft vinden?
Dat soort ‘handelingen’ gaan vanzelf. In the moment of the heat.
Dus, niets voor bedenken, het komt vanzelf wel.
Dan is je zelfvertrouwen ook terug

ja ik weet het niet hij heeft zegmaar ook bij mij gedaan, en hij blijft me zwz leuk vinden want hij weet het ook en we hebben het er samen over gehad en hij vond het ook helemaal niet erg, en hij zei dat ik het moest doen als ik er aan toe was,
en ook dat ik me niet hoef te schamen enzo , dus dat is wel fijn :blush:

ja ik wil dat ook proberen maar ik weet zegma niet echt hoe het moet enzo,
nouja ook weer wel maar omdat mijn vorige vriendje zo deed weet ik niet of ik het goed deed :blush:

alstie van je houd maaktie het niet uit omdat je niet kan aftrekken,
en misschien heeft je ex het alleen maar voor dat gedaan?

klopt dat zegt hij ook altijd,
ja ik voel me ook gebruikt en ben onzeker geworden door hem

Bij twijfel niet doen.

nou je zegt ik wil het zo graag, maar als je er nog over twijfelt dan kan het best wel even wachten.
echte liefde loopt niet weg.

je komt echt over alsof je 14 bent ofzo, dus dan zoiezo niet doen. en als je je zo onzeker voelt, waarom zou je het dan doen? je moet er zelf ook plezier aan beleven.

bij twijfel niet doen , net als Aleesa zegt …
je bent nog jong en je hebt nog veel tijd om erover na te denken.
je kunt nog wel even wachten toch ? je hoeft je niet te haasten !

Hhihi heat of the moment dus :’)

OT: ik zou nog even wachten als je zo twijfelt.

:::::::::::::::::::$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

hi,
ik heb een vriendje van 17 die een weddenschap heeft verloren hij meot in het openbaar mij tongen (WTF!) waar ik dus eigenlijk helemaal geen zin in heb maarja het moet zij hij want anders moet hij een week lang het eten betalen van 2 frienden uit liefde zij ik dusz… ja dat wil ik wel, maar 3 dagen later hoorde ik dus dat mijn vriendin hem ook leuk vind maar ze vind dat ik gelukkig moet zijn met hem alleen moet ik hem dusz… zoenen waar zij bij is maar ik wil haar niet kwetsen maar ik wil ook neit dat hij dat geld moet dokken voor zo’n stomme weddenschap maar ik weet dusz… niet wat ik moet doen HELP ME

ik weet dat het neit egt bij dit forum past ofzow maar ik zit er gwn mee en ik ontloop hem nu al een week behalfe op school want daar doe ik dat zowieso niet
maarja ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

@ TS: Doe maar niet.

weetje zolang je twijfelt doe je het beter niet. Je weet vanzelf als je er klaar voor bent. Ik twijfel ook lang over zo’n dingen enja soms doe ik het wel alsik nog twijfel, maar als je vriende toont dat hij respect voor je heeft zal je er geen spijt van hebben. Ik denk niet dat het zou mislopen bij jullie, maar op dit moment moet je even enkel aan jezelf denken.

@TS: Je komt echt over als een verward, 14 jarig meisje. Niet doen dus :$$$$
@floor216: Leer eens typen.

Dat je dit topic aanmaakt laat zien dat je er over twijfelt.
Niet doen dus zou ik zeggen.
Wacht er mee tot je er zelf zeker over bent.

niet doen!