Doen of niet?

Ik heb hele mooie kistjes gezien in de sale maar ik weet niet of ik ze moet kopen? Ik vind kistjes al heel lang leuk, maar juist daarom twijfel ik of ik ze van t winter wel leuk blijf vinden. Weten jullie ook of het nog steeds in de mode blijft?

eh… als je t leuk vind koop je het. als het niet meer leuk word geef je t weg…?

Volgens mij zijn die dingen tijdloos.

Waarom moet alles steeds in de mode zijn --’
Draag wat je leuk vindt.

Echt he.
Ik draag ook gewoon m’n eigen stijl, heel veel mensen dragen dingen dat ze niet leuk vinden -___-. moet altijd maar mode zijn.

omdat jij nu thuis zit te twijfelen omdat ze ‘misschien niet meer in de mode zijn!’, komt er een ander meisje die verstandig genoeg is om gewoon alles te kopen wat ze leuk vind; en die koopt ze waardoor jij ze nu niet meer zal hebben.

yeps.

^ Mee eens

Koop ze als je ze mooi vind, er bestaat geen wet die zegt dat je niet iets mag dragen dat niet in de mode is

Nee oke maar ze zijn nu wel in, ik wil gewoon niet dat ik ze nu koop en dat iedereen dan denkt van: komt zij nog eens aan met zulke schoenen.

Wat boeit de mening van andere -______-’

@onuri: het boeit mij wel anders zou ik het niet vragen. Reageer gewoon op mijn vraag, dit topic is niet bedoeld om een discussie te starten over of het wel of niet uitmaakt wat anderen van je kleding vinden en of je je iets aan moet trekken of iets wel of niet in is, want eerlijkgezegd trek ik me daar ook niet zoveel van aan. Het is meer gewoon dat ik twijfel of ik ze nog wel leuk ga vinden deze winter.

Hoe kunnen wij nou weten of jij het nog leuk gaat vinden in de winter? -__-
Jij veranderd dan ook snel van gedachten.

Als je ze NU leuk vindt, dan koop je ze.
Boeiend of het in de mode is of niet. Je kunt op DIT moment niet weten of je ze in de winter nog steeds leuk vindt.

Ga naar iemand die in de toekomst kan kijken. -.-

@ICExCOLD ja klopt… daarom twijfel ik dus zo omdat ik het zonde vind om ze maar een paar maanden te dragen. Ik doe normaal gesproken echt wel lang met schoenen…

Helderzienden. :ok_woman:

Kwam ff niet op dat woord xD

Doe niet zo moeilijk over zoiets kleins.
En anders verkoop je het? Of geeft het weg aan goede vrienden/kennissen.