doen of niet?

heey leuke mensjes! :wink:
ik ben net nieuw hier en hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen geven.
ik heb een jongen leren kennen door een verkeerde nummeruitwisseling. heel eng genoeg kwamen we erachter dat we bij elkaar op school zaten. na ongeloof wilde we meeten en het bleek echt zo te zijn. hij zit een klas hoger dan mij en deed wel moeite. hij kwam in een tussenuur of pauze met me praten en dat verliep allemaal echt leuk. we hielden wel contact nog op app, maar meer van mijn kant als ik iets nodig had en dat leidde weer tot een leuk gesprekje. ik begon wel telkens met appen, hijzelf niet. maar in het echt was hij degene die begon terwijl hij een onopvallende, mysterieuze jongen is die dat niet snel doet. hij had z’n examentrainingen en ik ging op excursie dus heb em een tijdje niet meer gezien. toen was er een festival en ik zag hem maar hij mij niet. weer toevallig maar okay. maar ik heb daar een hele andere kant van em gezien wat ik niet verwacht had, dus een afknapper. op school had ik geen gevoel meer voor hem als ik em zag et leek allemaal weg te zijn. maar van zijn kant merkte ik wel steeds die blikken en het zoeken naar contact. maanden later had hij z’n examens en ging op examenreis. ik kwam erachter dat hij me niet meer in z’n applijst heeft staan via een gemeenschappelijke vriend wat ik al raar vond want ik kon niks meer zien. ik weet niet waarom dus besloot em gwn te appen en wilde wel weten of ie geslaagd was. hij wist wie ik was dus of hij heeft onze gesprekken nog of hij weet mn nummer eng genoeg uit z’n hoofd en reageerde kortaf wat niks voor hem is als we praten. sindsdien niet meer gesproken en is het lekker vakantie nu. ik vind dat het echt raar is gegaan en vind dat het niet goed is afgesloten ofsow want ik weet niet wat we nu eigenlijk zijn vrienden of vreemden. ik zie em volgend jaar niet meer maar feit is ik vond em wel een leuke jongen die eigenlijk een tegenpool is van mij maar wel het zelfde denkt als mij. ik zit alleen met vragen waarop hij alleen het antwoord op kan geven. dus wat zeggen jullie? Contact of gwn laten gaan? Zo ja, hoe zou ik dit moeten aanpakken dan?
xoxo

Ik zou het persoonlijk laten gaan. Jullie beide hebben in die tussen tijd vrij weinig gedaan. En ik heb van zowel jou als van hem het idee dat jullie elkaar niet leuk (genoeg) vinden. Dus ik zou het er gewoon bij laten.

Als je echt antwoord wilt, zal ik als ik jou was gewoon een appje sturen dat je het jammer vind dat het zo gegaan is, en dat je er spijt van hebt. Aan de hand daarvan kunnen jullie het er over hebben.