doen of niet ?

Klinkt misschien wel raar maar ik had n soort van sexrelatie met n jongen die ik heel leuk vind nu hed hij een vriendin maar wilt nog steeds met mij, zouden jullie dat dan nog wel doen? Vind dat eigenlijk niet kunnen en snap ook echt niet waarom ik hem leuk vind… En zou die mij dan misschien ook niet leuk vinden omdat ie gwn n vriendin hed en nog steeds met mij praat?

Ik begrijp niet dat je nog twijfelt over deze kwestie…
Hij heeft een vriendin en jou dus gebruikt voor de seks. Anders had hij jou wel gevraagd om een relatie aan te gaan en niet een ander.

Dat terzijde, hoe zou jij je voelen als je vriend vreemdging? Ik zou afstand nemen het is een egoïstische jongen en dat niet alleen je kan het niet maken tegenover zijn vriendin. Blokkeren, verwijderen, negeren, weg ermee.

Ik denk inderdaad ook niet dat het verstandig is om hiermee door te gaan. Zoals NOTEBOOK al zegt, als hij met jou een relatie had gewild had hij dat wel aangegeven. Ik denk ook niet dat het voor jezelf goed is als je hiermee door gaat. Ik zeg altijd een vos verliest nooit zijn streken, dus als hij het bij zijn vriendin kan doen (vreemdgaan) kan hij dat ook heel goed bij een ander.

Inderdaad het kan niet meer, als hij een vriendin heeft andersom ook niet
Dat is tegen over partner niet eerlijk.

als toch een sex realatie is,maar hij heeft kan beter er mee stoppen
andersom was dat ook zo gegaan.

Dan kan hij het wel willen,maar het is niet tegen over z’n vriendin eerlijk
Wees de verstandigste en neem een goeie besluit.

Vreemdgaan is niet oke! Ook als jij degene bent die single is.

Geen respect voor mensen die in zulke situaties voor zichzelf kiezen.

Ik zou contact met hem verbreken.
Als jij sex met hem gaat hebben dan verpest je hun relatie, wil je dat?
Als je met hem blijft gebruikt hij jou. Letterlijk.
As jij iets met hem wilt en hij ook met hem, weet je dat de kans erg groot sindsdien hij jou ook gaat bedriegen, omdat jij ook degene zal zijn met wie hij z’n ex vriendin heeft bedrogen

EN!
Ik zou nooit een sexrelatie hebben met iemand, dat ten eerste en ik zou nooit een jongen vreemd laten gaan, ookal wil hij dat, je zou het omgedraaid ook niet leuk vinden!

Dus kappen!

Wauw… Dat je hier serieus nog over nadenkt. Jezus.

Ik zou het niet doen, hij gebruikt je.
Wat zielig voor die vriendin ook

Is het dezelfde jongen als in je gestarte topics van 14 en 16 en 18 dagen geleden.
Ik zou dus zeggen

Nee nee nee en nog eens nee.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/wat-moet-je-er-mee-283330.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hoe-kun-je-iemand-nou-ooit-vergeten-283171.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/wat-zouden-jullie-doen…-283003.0.html

Maakt toch niet uit? Iedereen die dit doet, gaat vreemd of laat iemand vreemd gaan.

Dit dus !!!

Nee, niet doen. Hij wil alleen maar seks en kan niet zonder. Daar heeft hij jou voor, jongens zijn gwn heel anders dan meisjes maar ik denk dat hij dus geen gevoelens voor je heeft. Als zijn vriendin nu seks met hem zou willen doet hij niks meer met jouw.