doen of niet doen?

ik heb een jongen in mijn klas zitten en hij heeft me gister verkering gevraagd!
alleen ik weet t niet,of ik met hem wil dan!

ik bedoel hij is heel lief en aardig enzoo en het is eindelijk een jongen waarvan het niet om de sex gaat.

maar aan de andere kant vind ik hem heel irritant doen in de klas,niet tegen mij maar in het algeme en,ook vind ik zijn kledingstijl soms echt heel lelijk(en nee het is geen emo ofzoo niet dat ik daar wat tegen heb)

maar moet ik nou met hem nemen ja of nee
julllie zouden me heel erg helpen hiermee!

Bij twijfel: niet doen.

Haha, ja aks je hem leuk vindt moet je het doen. Maar als je nu al zegt dat je hem irritant vindt…

als je er niet achter staat dan moet je gewoon niet doen
als je hem de kans wil geven dan gewoon wel doen

Als je nu al twijfelt, zal ik het niet doen.
Je kunt ook gewoon een keer met hem afspreken, misschien is hij wel veel leuker (of juist minder leuk) dan dat je had gedacht!

nou heel irritant is overdreven een beetje irritant,maar mijn vrienden vinden hem wel sosm irritant hoewel ze zeggen dat als ik iets tegn hem zeg byvoorbeeld:doe niet zo kinderachtig,dat hij dan ook gewoon dat doet

Alleen doen als je hem ECHT leuk vindt(:

je weet zelf of je hem ook leuk vind of niet ?
als je zoveel twijfelt, en hem zo irri vind zou ik het niet doen :open_mouth:
tenzij je twijfelt omdat je weet dat je iets voor hem kunt gaan voelen, dan kun je het proberen ? als je maar eerlijk bent tegen hem :slightly_smiling_face:

Je neemt het wel wat voor hem op nu! Maar spreek eerst een keer af, misschien doet hij wel veel aardiger alleen met jou dan in de klas? Succes.

spreek een keer met hem alleen af, ga wat leuks doen, daarna kan je nog beslissen? (:

[i]Haha, iedereen zegt bij twijfel niet doen. Nou toen mijn vriend me de eerste keer vroeg, heb ik hem afgewezen. Een week later vroeg hij het nog een keer, en toen heb ik ja gezegd. Ik vond hem leuk, maar was niet echt verliefd en hij was dus eigenlijk totaal mijn type niet, ook qua karakter. Ik dacht, ach paar weekjes en dan is het wel goed geweest. Dat ik twijfelde heb ik hem ook verteld. Maar liefde groeit (niet altijd, maar bij mij was het toevallig wel het geval). Ik heb met hem nu 2 jaar een relatie, en ik ben nog steeds super verliefd op hem.

Nou ja, je moet doen wat voor jou goed voelt, maar je moet wel eerlijk tegen hem zijn.[/i]

@SNNOZZ ik ben nu ruim 7 weekjes samen met mijn vriendje!
heb hem 2 jaar lang afgewezen :flushed: had altijd al een bepaalde aantrekkings kracht tot hem gehad. alle 2 in de tussentijd relaties gehad enzo…maarja uiteindelijk nog samen gekomen :grinning:
en ik heb hem ook gezegt van mijn gevoel moest groeien enzo… maar nu sinds een paar daagjes voel ik me zooooo verliefd bij hem!
echt iets wat ik nog nooit heb gevoelt ( ben pas 16 hoor, maar oke :stuck_out_tongue: )

maarr idd doen wat goed voelt voor jou, denk je dat iets voor hem kunt gaan voelen ? probeer het… als je maar eerlijk bent tegen die jongen! :grin:

Haha inderdaad, hetzelfde als dat mensen gelijk tegen elkaar zeggen ik hou van je. Houden van, dat moet ook groeien. Maar als hij het 2 jaar lang heeft volgehouden om steeds moeite voor jou te doen, dan weet je zeker dat het goed zit. Dat is echt lief :astonished:

@SNNOZZ haha ja zeker! lief he ^^
en hij zegt ook dat hij nog nooit zoveel voor iemand heeft gevoelt enzo, en tis zo prachtig om die blijdschap in zn ogen te zien!
en ik ben zelf ook super blij dat we nu samen zijn, eigenlijk best wel stom dat ik hem 2 jaar lang heb afgewezen, maarja… :slightly_smiling_face: dan zegt hij van “het maakt niet uit, want we zijn nu alsnog samen” en dat vind ik zo lief haha :grinning:

upje

Niet doen.

oh shit hij is online…oh wat is het leven tog lastig soms

Niet doen als je twijfelt!

Ahw inderdaad, echt lief :grinning: