???Doen jullie dit ook of is dit raar???

Hoi
Ten eerste, ik heb gezocht… En kon niets vinden. Sorry als er al wel een topic over is.
Nu de vraag:
Ik zit best vaak aan het oor van mijn vriend, gewoon als een soort strelen… Ik speel er dan een beetje mee enzo. Ik merk dat hij dat wel fijn vind, maar ik heb toch het idee dat het best raar is. Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die dit ook doen?
Ben benieuwd!!!
X

Ik doe dit niet, maar ik vind het ook niet raar of zo. Ik ga meestal door z’n haar heen, want dat vind ik fijn.

is toch niet raar? als hij dit fijn vindt en jij ook niet erg is er niks raars aan?

Nee, ik doe dit ook wel eens en ik streel ook door zijn haar. :slightly_smiling_face:

Ik doe dit ook vaak, vindt het gewoon leuk om met zijn oren te spelen haha
geen idee of hij het leuk vind

Oh, ik zat ook wel eens aan zijn oor! Haha, geen idee waarom.

Is helemaal niet raar.

Doe ik altijd.

Bij intouchable (je schrijft het vast ander) is dat de enige manier hoe die man klaar kan komen.

Niks raars aan.

Raar? Nee.
Doe ik het zelf? Nee.

Mijn beste vriendin zit ook altijd aan de oren van mensen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha maar dat is dan weer wel raar :flushed: Ik zie echt helemaal voor me dat mijn beste vriendin bij zowat iedereen aan hun oren gaat zitten.

Ik ook, m’n vriend vindt dat juist fijn haha.

Ik doe dat niet, maar ik vind het ook niet raar hoor

Ik doe het niet omdat mijn vriend het niet zo fijn vindt, maar als jij en jouw vriend het vinden dan is er toch niks raars aan? :slightly_smiling_face:

Ik deed dat wel, geen idee of hij dat fijn vond want hij sliep dan haha.