Doen jullie aan Sinterklaas of Kerst??

Bijna Sinterklaas en Kerst…

Ik hou daar zooo van … gezellig … en lekker vrij van school!!!

Veel van mijn vriendinnetjes doen niet aan sinterklaas of niet aan kerst.

Wij doen thuis allebei…

Suprises met Sinterklaas en Kado’s met kerst.

Ik was nieuwsgierig hoe het bij anderen is.

vroeger toen me broer en ik klein waren deden we wel aan sinterklaas, nu is dat een beetje over. wel gaan we gzellig gourmetten enzo, en vorig jaar deden we een gedichtje met een klein kadootje erbij maar kweenie of dat dit jaar nog is
& kerst doen we wel altijd <3

vroeger deden we aan sinterklaas
& nu doen we aan kerst… gezellige tijd!

Nou, Sinterklaas doen we niet en kerst ehm, gewoon lekker eten 2 dagen en ik weet niet of we cadeaus doen of niet.

vroeger deden we wel aan sinterklaas met supeeer veel kadotjes, nu niet meer ik heb er gewoon niks meer mee.
& aan kerst doen we wel ookal zitten we dan in oostenrijk. maar des te leuker!

wij doen het nog steeds beide,
ook al gelooft er niemand van de familie meer in sinterklaas,
het is nog steeds met evenveel kadotjes :grinning_face_with_smiling_eyes:

In mijn hele familie gelooft alleen nog mijn broertje, maar ik denk dat hij het dit jaar te horen krijg dat het allemaal nep is. Dus dit jaar vieren we sowieso Sinterklaas, volgend jaar weet ik nog niet. En Kerst vieren we niet echt, of in ieder geval zonder kadotjes. Wel gaan we ieder jaar gourmetten bij mijn ene oma met de hele familie, wat altijd heel gezellig is. (:

Ja leuk, lekker eten met zijn allen…

Spelletjes spelen…Ik hoop MiYu The Game (ik ben helemaal MiYu fan :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Hopelijk gaat het sneeuwen!!!

En na kerst 29 dec … ga ik lekker op vakantie naar Cuba … dus dan is het
van de sneeuw … zo de zon in… heerlijk!!!

Ik ga dit jaar iniedergeval met mijn vriends gezin achterlijke cadeautjes kopen voor een dobbelsteen spel want we hebben echt genoeg van suprises maken:3

En meestal doen we thuis met kerst dat we een duur cadeau mogen, maar mijn ouders zijn dit jaar gescheiden dus ik weet nog niet hoe we dat nu gaan doen.

Wij doen altijd nog cadeautjes met Sinterklaas, ook al is m’n jongste broertje 12. :’] Dit jaar doen we geen sinterklaas omdat ik niet thuis ben, dus nu doen we het met kerst.

Met Sinterklaas deden we altijd suprise met de familie, maar dat doen we gelukkig niet meer. Vond dat nooit leuk =P

Met kerst doen we cadeautjes en kerstdiner ^^

Wij doen eigenlijk aan beide, alleen wel uitbundiger aan sinterklaas qua kado’s.
Zou het ook niet leuk vinden om één van die twee niet te vieren. Het hoort er gewoon een beetje bij vind ik :slightly_smiling_face:

Ja Violet dat vind ik ook wel…

Iedereen bij ons thuis is altijd heel druk … maar in die tijd
zijn we weer een lekker knus gezinnetje…

Ik vind surprises wel leuk … kan ik meteen nog even
in een gedicht wat leuke dingen kwijt over iemand…

Een beetje plagen in een gedicht vind ik altijd wel leuk!

Wij doen alleen aan Sinterklaas.
Kerstmis hier is alleen kerstboom neerzetten, lekker eten en daarna nog het bijbel verhaal erbij.

kerst sowieso.
en sinterklaas zou vorig jaar de laatste keer zijn, maar nu heb ik een klein nichtje dus beginnen we weer. (a)

Allebei
ofja, met sinterklaas met mama’s kant familie uit eten, en gewoon kadootjes enzo.
en met kerstmis ook met mama’s kant chinees eten haha
en dan ga ik altijd alle kerstfilms kijken :drooling_face:

Sineterklaar niet.
Kerst wel, met cadeautjes! (zoals altyd)

Wij doen ook allebei
Lootjes trekken met Sinterklaas
Eten met familie en paar cadeautjes onder de boom met kerst
Supergezellig altijd <3

Sinterklaas gewoon van die kleine kado’s. Kerst ook, maar alles erop en eraan. Dat vind ik de leukste tijd van het jaar.

Sinterklaas; Surprise met gezin, en dan zeggen mijn ouders altijd, kadotje voor 20 euro klaar. Maar er liggen altijd nog kei veel kadootjes bij. Die mama dan heeft gekocht.

Kerst; lekker eten, kadootjes onder de kerstboom