Doelgroepsonderzoek school (HBO)

Hallo dames,

Allereerst moet ik erbij zeggen dat ik een jongen ben en dus eigenlijk niet helemaal thuis hoor op dit forum, haha. Alleen dit leek mij de beste plek om mijn onderzoek te doen.

Ik zit op de Hogeschool van Amsterdam en wij doen nu een project waarin we een installatie gaan ontwerpen voor vrouwen vanaf rond de 17 en 30 jaar oud. Anyway, die installatie is een digitale modecatalogus waar je doorheen kan bladeren door een touch-screen te gebruiken.

Om deze installatie zo goed mogelijk te laten aansluiten op de wensen van de doelgroep, JULLIE DUS :stuck_out_tongue:, moeten we ook onderzoek verrichten naar de interesses e.d. van vrouwen.

Mijn vraag (of vragen eigenlijk) aan jullie dus:

1. Wat is je leeftijd? → zodat je wel/niet binnen de doelgroep valt (logisch)
  2. Wat interesseert jou het meest binnen de Mode? (Bijv. schoenen, jurk, enz.)

Alvast ontzettend bedankt.

Nogmaals, ik hoor eigenlijk niet op dit forum thuis, maar dit leek mij de enige plek waar ik dit onderzoek kan verrichten :stuck_out_tongue: hehe

Mzzls!

Leeftijd - 18
Persoonlijk vind ik schoenen en tassen het meest interessant :slightly_smiling_face:

Waarom maak je geen poll voor die interesses?
Dat is denk ik handiger

Leeftijd = 17

Ik vind jurkjes nog altijd het leukst.

En idd, een poll is wel een goed idee!

Leeftijd - 17 (over 3 weken 18)
Ik vind schoenen en accessoires(Ringen om specifiek te zijn) het meest intressant.

Leeftijd; 17.
Ik ga vooral voor schoenen, sweaters & accessoires.

Leeftijd: 17
Interesses: jurkes en schoenen. Verder grafische prints, etnische patronen en motieven maar ook vintage-achtige kledingstijlen en basickleding met opvallende details (opvallende stiksels, knopen ed.)

Leeftijd: 19
Interesse: jurkjes, schoenen en tassen

leeftijd 18 naja over paar weken 19

interesses jurkjes, vestjes, riemen leuke en grote kettingen.

Wat leuk… een jongen :grinning: .

Leeftijd: 17
Interesse: Schoenen!

Denk dat je in zo’n catalogus wel alles kan zetten, vrouwen houden sowieso van kleding kijken! (a)

Leeftijd : 18
Interesse : Schoenen, accesoires (sieraden enzo) en van die stoere shirtjes, met drukke prints erop =D

Ik denk dat je beter naar het ellegirlforum kan gaan, want daar zitten veel meer meiden voor de doelgroep die jij nodig hebt.

Ik word over een paar maandjes 18 :grinning:

Ik vind alles eigenlijk heel interessant. Op online shops kijk ik wel het meest naar schoenen, maar dat is om praktische redenen. Bij schoenen weet je altijd hoe het valt, maar bij jurkjes en t-shirts kan je dat niet altijd weten.

leeftijd: 20
Interesses: Alles wat met mode te maken heeft…

Wow! - Wat veel reacties in slechts een paar uur tijd.
Hartstikke bedankt, echt waar. :slightly_smiling_face:

Uiteraard zijn meer reacties welkom (van anderen dan).

Nogmaals, thanks.

groeten,
Mark

Veel?
Je zou de slowchat topics eens moeten zien :grinning_face_with_smiling_eyes:

Veel succes iig!

Ik ben 15

14 jaar

pfoe. jurkjes dan maar :slightly_smiling_face:

Bedankt VintageSoul! :stuck_out_tongue:
Ik zal daar ook even kijken, maar ik denk dat vrouwen over het algemeen wel een beetje dezelfde interesses hebben binnen mode.(o.a. Schoenen :wink:)

Maar bedankt voor de tip.

Leeftijd: 17 jaar
Interesses: Jurkjes en schoenen.

1. Wat is je leeftijd? 17
  2. Wat interesseert jou het meest binnen de Mode? jurkjes, schoenen, sjaals