Doel

Het klinkt maybe weird, maar ik wil een beetje een doel in mn leven hebben, want mijn leven is best saai, weetje. Niets bijzonders ofzoiets. Dus ik vroeg me af zouden jullie me misschien een beetje kunnen helpen ?qq. Nja ik weet niet of nodig maar i loooove fashion, misschien daar iets mee en ehmmm, ik wil heeeel graag naar amerika, misschien daar iets mee ? nja i dont know, kunnen jullie me helpen ?

xx

Doe gewoon je best op school, haal een goed diploma, en werk daarmee vooruit om in de toekomst naar Amerika te kunnen.

Kom op zeg, wij kunnen niet voor jou gaan bepalen wat je levensdoel is. Dat moet je toch echt zelf uit zien te vogelen hoor.

Wat Vocals zegt. En je wilt naar Amerika? Probeer vloeiend Engels te leren ofzo?

Haha wij kennen jou totaal niet, dus da’s best moeilijk.

Maar voor nu is een mooi doel denk ik je diploma halen, daar kom je altijd verder mee (:
Bijvoorbeeld naar Amerika.

Waarom wil iedereen altijd naar Amerika? :’)

je kan ook ‘kleine’ dingen als doel hebben.
bvb nog naar een concert van iemand(vb lady gaga dat zijn echt hele vette shows, ben het nu ff aan het kijken vandaar dit voorbeeld :stuck_out_tongue:)
op tv/radio/krant komen (hahah ik noem nu maar wat)
een keer een 10 halen voor een belangrijk pw (of minimiaal 9? ;p)
een keer nog een instrument/sport leren
neem een goudvis/hamster? of weet ik veel wat(als je nog geen huisdier heb)
zoek een leuk bijbaantje?
ga naar een (makkelijk bereikbare dus geen Amerika;p) stad

dit zo ongeveer, gewoon allemaal npog kleine dingen die je wil doen? vind je dit niks dan is dit een zinloze up. :wink: