doek kaart stad

ik wil als afscheidscadeau voor mijn juf een groot doek kopen en daar de plattegrond van den bosch(de stad waar zei en ik in wonen en met heel ons hart van houden)
op zetten en dan op de plekken van alle leuke cafétjes een vlaggetje prikken.
alleen weet ik nog niet hoe ik dat op een doek ga zetten, laten drukken vind ik een beetje duur voor zo’n groot doek

-x-x-x-

oke, leuk idee. je kunt toch wel op van die foto sites kijken of dat kan? volgens mij makkelijk hoor, voor een zacht prijsje

maar ik wil echt zo’n doek van 90 bij 160 en dat kost 85 euro
dus hoe kan ik het mooi op een doek schilderen tekenen transferpapier iemad ideeen

Transfer is a4 formaat… Good luck with that!
En natuurlijkheb je wel grotere transfervellen, maar dan ga je het niet halen met je doorsnee printer dus moet je als nog wat poen neertellen.

Voor niets gaat de zon op!
Gewoon betalen of op kleiner formaat overgaan…

Of schilderen :’)

Schilderen. Eerst een schets met de wegen etc, daarna kun je er eventueel nog huisjes intekenen en dan met verf. Ik denk dat je juf het leuker vind als je er creativiteit in hebt gestoken en dat het er minder netjes uit ziet, dan dat ze een ontzettend duur doek krijgt met een perfecte kaart. Je zou het ook nog met klasgenootjes kunnen doen dat schilderen, heb je gelijk een leuke middag met thee en koekjes en verf (:

Misschien kun je een groot doek en een kaart van Den Bosch kopen.
Zorg ervoor dat de kaart een stukje groter is dan het doek.
Niet de kaart vast aan de achterkant met in het midden ook een paar nietjes.
Hier kun je dan nog de vlaggetjes/punaises in prikken

Verzin ook maar wat :slightly_smiling_face:

je zou die kaart er ook met behanglijm op kunnen plakken :wink: ^^

http://www.goeievraag.nl/vraag/kaart-stad-canvas-doek.196389

Je kan ook gewoon een kaart kopen van joun omgeving? XD
Maar als je het creatief wil doen zou ik het gewoon nateken.

Lol een kunstacademiestudent. Moet je vooral in juni proberen. No chance.
Maar ik zou het gewoon schilderen ja.